Ulanów, 2013-01-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.12.2013. Nazwa zadania: Nadzór nad Budową małego zbiornika retencyjnego w Gminie Ulanów
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina i Miasto Ulanów
Adres zamawiającego Rynek 5
Kod Miejscowość 37-410 Ulanów
Telefon: 158763041
Faks: 158763053
adres strony internetowej www.ulanow.pl
adres poczty elektronicznej miasto@ulanow.iap.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.ulanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów ,pok. nr 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie Nadzór nad Budową małego zbiornika retencyjnego w Gminie Ulanów
.
Nad następującymi robotami
zdjęcie warstwy humusu gr. 10cm z terenu zbiornika i grobli,
- wykop czaszy zbiornika, z wbudowaniem pozyskanego urobku w groble,
- uformowanie grobli wokół zbiornika,
- wyplantowanie dna zbiornika oraz skarp i korony grobli,
- wykonanie mnicha spustowego typowego żelbetowego wolnostojącego,
- budowę rowu wprowadzającego i odprowadzającego wodę ze zbiornika,
- budowę rurociągu odwadniającego zbiornik od strony drogi powiatowej nr 1063R wraz
z wlotem i wylotem,
- wykonanie projektowanych umocnień skarp i korony grobli oraz rowu odprowadzającego wodę,
Wartość robót w okresie trwania umowy o przedmiotowy nadzór nie przekroczy kwoty 1 329 803,68 zł brutto
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
71521000-6
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2013-10-30
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
udokumentują nadzorowanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 nadzoru odpowiadającej swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zamawiających potwierdzające że powyższe roboty zostały wykonane należycie
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie się, że oferent dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej lub wodno- melioracyjne Potwierdzone dokumentami stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Przynależności do Polskiej izby inżynierów budownictwa
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Zamawiający nie wyznacza szczegółów w tym zakresie
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2013-01-31 do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 9
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2013-01-31, o godz. 11:05
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 11
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
n/d
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
n/d
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczonew Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 28112-2013. Data zamieszczenia 2013-01-21
____________________________________
Stanisław Garbacz
files/fck/563/file/Nadzor/oferta_zl_nr_1.doc
files/fck/563/file/Nadzor/zal_nr_2.doc
files/fck/563/file/Nadzor/zal_nr_3.doc
files/fck/563/file/Nadzor/zal_nr_4.doc
files/fck/563/file/Nadzor/zal_nr_5.doc
files/fck/563/file/Nadzor/Zal_nr_6__umowa.doc
|