Ulanów, 2012-09-14
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.46.2012. Nazwa zadania: Remont i przebudowa dróg gminnych w gminie Ulanów (Bieliniec - nr 102833, Ulanów - ul. Podlądzie), zniszczonych w wyniku powodzi
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina i Miasto Ulanów
Adres zamawiającego Rynek 5
Kod Miejscowość 37-410 Ulanów
Telefon: 158763041
Faks: 158763053
adres strony internetowej www.ulanow.pl
adres poczty elektronicznej miasto@ulanow.iap.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.ulanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 ,37-410 Ulanów pokój nr 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zadanie obejmuje odcinek drogi gminnej rozpoczynający się w km 0+000 tj./cz. działki 109/ na skrzyżowaniu z drogą publiczną powiatową/dz. Nr. 443/ oraz działka 403 na całej długości/i kończy się przy skrzyżowaniu z drogą gminna nr 1261/. Projektowana droga swoim przebiegiem obejmuje cz. działki 109 oraz działkę 403 , przebieg drogi nie obejmuje żadnych innych działek. Zakres robót rozpoczyna się w km 0+000 stan projektowany odbudowy obejmuje wykonanie nawierzchni drogi gminnej poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm, wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-asfaltowej oraz ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm. Wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 1 m, a gdzie jest to nie możliwe ze względu na wąski pas drogowy należy wykonać pobocze
o szerokości nie mniejszej jak 0,75 m
Zadanie obejmuje odcinek drogi gminnej rozpoczynający się w km 0+000
i kończy się przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką. Stan projektowy obejmuje wykonacie remontu nawierzchni poprzez ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm , oraz lokalnego profilowania istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno asfaltową . Lokalnie występują miejsca gdzie korzenie drzewa podniosły nawierzchnię jedni , miejsca takie należy naprawić poprzez wykonanie w tych miejscach podbudowy kruszywa łamanego gr. 15 cm. wykonać pobocze o szerokości nie mniejszej jak 0,75 m
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2012-11-12
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Dwóch robót budowlanej o wartości co najmniej 300 000 zł, obejmującej: roboty drogowe, roboty ziemne, roboty ogólnobudowlane
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -min. 1 osoba z upraw. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00, słownie: dziesięć tysięcy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-10-03 do godz. 11:25
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-10-03, o godz. 11:30
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
n/d
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
n/d
n/d
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
n/d
n/d
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 348758-2012. Data zamieszczenia 2012-09-14
____________________________________
Stanisław Grabacz
specyfikacja_drogi_powodziowe.doc (132.00 Kb)
UMOWA_wzor_1.doc (76.50 Kb)
zal_nr_1.doc (32.50 Kb)
zal_nr_2.doc (24.00 Kb)
zal_nr_3.doc (27.50 Kb)
zal_nr_4.doc (32.00 Kb)
zal_nr_5.doc (30.50 Kb)
pdf_bieliniec_1.rar (1.45 Mb)
pdf_ulanow_1.rar (942.20 Kb)
Przedmiar_robot_bieliniec.pdf (59.99 Kb)
Przedmiar_Ulanow.pdf (45.44 Kb)
|