http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  17-09-2012 | 08:17
data ostatniej modyfikacji:  17-09-2012 | 08:17
Wszczęcie postępowania 17.09.2012

Ulanów, 2012-09-14

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.46.2012. Nazwa zadania: Remont i przebudowa dróg gminnych w gminie Ulanów (Bieliniec - nr 102833, Ulanów - ul. Podlądzie), zniszczonych w wyniku powodzi

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina i Miasto Ulanów

Adres zamawiającego                Rynek 5

Kod Miejscowość                        37-410 Ulanów

Telefon:                                       158763041

Faks:                                           158763053

adres strony internetowej            www.ulanow.pl

adres poczty elektronicznej        miasto@ulanow.iap.pl

Godziny urzędowania:                7:30-15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.ulanow.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 ,37-410 Ulanów pokój nr 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zadanie obejmuje  odcinek drogi  gminnej rozpoczynający  się w km 0+000 tj./cz. działki 109/ na skrzyżowaniu z drogą publiczną powiatową/dz.  Nr. 443/ oraz działka 403 na całej długości/i kończy się przy skrzyżowaniu z drogą gminna nr 1261/. Projektowana droga swoim przebiegiem obejmuje cz. działki 109 oraz działkę 403 , przebieg  drogi nie obejmuje żadnych innych działek.  Zakres robót rozpoczyna się w km 0+000 stan projektowany odbudowy obejmuje wykonanie  nawierzchni drogi gminnej poprzez wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 10 cm, wykonanie warstwy profilowej z mieszanki mineralno-asfaltowej  oraz ułożenie  warstwy ścieralnej o gr. 4 cm. Wykonanie poboczy gruntowych o szerokości 1 m, a gdzie jest to nie możliwe ze względu na wąski pas drogowy należy wykonać pobocze

o szerokości nie mniejszej jak 0,75 m

           

Zadanie obejmuje odcinek drogi gminnej rozpoczynający  się w km 0+000

i kończy się przy skrzyżowaniu z drogą wojewódzką. Stan projektowy obejmuje wykonacie remontu nawierzchni poprzez ułożenie warstwy ścieralnej o gr. 4 cm , oraz  lokalnego profilowania  istniejącej  nawierzchni mieszanką mineralno asfaltową . Lokalnie występują miejsca gdzie korzenie drzewa podniosły nawierzchnię jedni , miejsca takie należy naprawić poprzez wykonanie w tych miejscach podbudowy kruszywa łamanego gr. 15 cm. wykonać pobocze o szerokości nie mniejszej jak 0,75 m

 

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45233220-7    Roboty w zakresie nawierzchni dróg

 

 

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2012-11-12

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej dwóch  robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Dwóch  robót budowlanej o wartości co najmniej 300 000 zł, obejmującej: roboty drogowe, roboty ziemne, roboty ogólnobudowlane

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -min. 1 osoba z upraw. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub

konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa

 

      4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej

z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 zł

 

 

           

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający wymaga wniesienia wadium

 

2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00, słownie: dziesięć tysięcy złotych

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena wykonania zadania

100 %

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-10-03 do godz. 11:25

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-10-03, o godz. 11:30

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr

 

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

n/d

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

n/d

n/d

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

n/d

n/d

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 348758-2012. Data zamieszczenia 2012-09-14

 

 

 

____________________________________

Stanisław Grabacz

specyfikacja_drogi_powodziowe.doc (132.00 Kb)

UMOWA_wzor_1.doc (76.50 Kb)

zal_nr_1.doc (32.50 Kb)

zal_nr_2.doc (24.00 Kb)

zal_nr_3.doc (27.50 Kb)

zal_nr_4.doc (32.00 Kb)

zal_nr_5.doc (30.50 Kb)

pdf_bieliniec_1.rar (1.45 Mb)

pdf_ulanow_1.rar (942.20 Kb)

Przedmiar_robot_bieliniec.pdf (59.99 Kb)

Przedmiar_Ulanow.pdf (45.44 Kb)

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska