http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  06-06-2012 | 10:30
data ostatniej modyfikacji:  06-06-2012 | 10:30
Wszczęcie postepowania 06.06.2012

Ulanów, 2012-06-06

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.26.2012. Nazwa zadania: Kompleksowy nadzór nad Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni publicznej Miasta Ulanowa wraz z udostępnieniem jej na cele turystyczno sportowe

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina i Miasto Ulanów

Adres zamawiającego                Rynek 5

Kod Miejscowość                        37-410 Ulanów

Telefon:                                       158763041

Faks:                                           158763053

adres strony internetowej            www.ulanow.pl

adres poczty elektronicznej        miasto@ulanow.iap.pl

Godziny urzędowania:                7:30-15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.ulanow.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 37-410 Ulanów ,pok. 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie Kompleksowy nadzór nad Rewitalizacja zabytkowej przestrzeni publicznej Miasta Ulanowa wraz z udostępnieniem jej na cele turystyczno sportowe"

.

Nad następującymi  robotami

- Wiata z miejscem na ognisko - wiata ośmiokątna o wym. 8,30x8,30 m, balustrada drewniana z krawędziaków 8x8 cm, pokrycie dachu blacha powlekana dachówko podobna, komin ze stali żaroodpornej fi 300 mm grub. 3 mm, oświetlenie,

posadzka z elementów kamiennych grub. 3 cm.

- Szatnia dla sportowców - roboty murarskie, tynkarskie, posadzkowe, stolarskie, malarskie, elewacja z ociepleniem, instalacja wodociągowa, zestaw solarny podgrzewania wody, instalacja kanalizacyjna, ogrzewanie i wentylacja.

Przebudowa istniejących szatni na umywalnie dla sportowców połączone bezpośrednio z szatniami; wc dla zawodników; w pokoju sędziego zaplecze sanitarno-higieniczne; przebudowa łazienki na zapleczu świetlicy; wc męski i wc damski

przystosowany dla osób niepełnosprawnych.

- Oświetlenie (teren nadrzeczny: boisko do tenisa, chodniki i schody)

- Muzeum flisactwa - roboty rozbiórkowe budynku gospodarczego o wym. 8x3.5 m, adaptacja budynku mieszkalnego o konstrukcji drewnianej na budynek muzeum flisactwa z punktem informacji turystycznej. Zakres robót: wykonanie termomodernizacji budynku w zakresie ocieplenia ścian zewnętrznych z zachowaniem charakteru budynku drewnianego oraz docieplenie przestrzeni poddasza; wykonanie nowej instalacji elektrycznej z zastosowaniem energooszczędnych źródeł światła (oświetlenie energooszczędne); wykonanie ogrzewania budynku przy zastosowaniu elektrycznych grzejników akumulacyjnych.

- Modernizacja i budowa nowych chodników oraz schodów terenowych w mieście - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm.

- Teren wokół budynku Urzędu Gminy i Muzeum - modernizacja parkingów, modernizacja studni, ogrodzenie, nasadzenie zieleni, rewitalizacja parku (alejki, obiekty małej architektury), oświetlenie uliczne w obrębie parku i ulic przyległych.

- Tereny nadrzeczne - zbiornik Struga (pogłębienie zbiornika wodnego, oczyszczenie dna i skarp zbiornika wraz z ich

umocnieniem, przebudowa zastawki, budowa dwóch kładek pieszych, pomosty pływające), budynki flisackie (stan surowy, roboty wykończeniowe, instalacje sanitarne, instalacja elektryczna), drogi wewnętrzne, parkingi, ogrodzenie stadionu.

- Tereny nadrzeczne - boisko do tenisa (nawierzchnia poliuretanowa koloru ceglastego, przepuszczalna, z oznakowaniem linii boisk do tenisa i siatkówki, ogrodzenie), umocnienie brzegów, tereny zielone

- Budowa placów zabaw - w parku oraz nad rzeka.

- Taras widokowy "Cypel" - wykonanie drogi szer. 3,5 m z tłucznia, wykonanie dojść z kostki brukowej betonowej gr. 8

cm, wykonanie schodów z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, nasadzenie zieleni, wstawienie altanki drewnianej, ławki.

- Modernizacja placu targowego - miejsca postojowe dla samochodów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm,

miejsca handlowe o nawierzchni z płyt betonowych ażurowych typu jomb; zadaszone stoły handlowe o wym. 100x250

cm konstrukcji stalowej z blatem drewnianym pokryte blacha trapezowa powlekana t-35.

- Oświetlenie zewnętrzne oraz oświetlenie boiska do piłki nożnej.

- Zagospodarowanie błoni - budowa boiska treningowego (rezerwowego) o nawierzchni naturalnej trawiastej, wym. 60x90 m; wykonanie ścieżek rowerowych o nawierzchni z mieszanki asfaltu lanego żwirowej - warstwa ścieralna o grubości 3 cm, szer. 2 m; budowa utwardzonego placu pod rowery o nawierzchni z mieszanki asfaltu lanego żwirowej -

warstwa ścieralna o grubości 3 cm; budowa miejsc postojowych o nawierzchni z mieszanki asfaltu lanego żwirowej -warstwa ścieralna o grubości 3 cm; wyposażenie boiska piłkarskiego - kabina sanitarna wc, ławki, kosze na odpady, stojak na rowery

 

Wartość robót w okresie trwania umowy o przedmiotowy nadzór  nie przekroczy kwoty we wszystkich branżach w wysokości  5 389 916,85 netto

 

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

71-52-10-00-6

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2013-11-30

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę jednego  nadzoru w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Wymagania minimalne:   nadzorowanie prace  o wartości 4 mln zł

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wymagane jest wykazanie się, że oferent dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w następujących specjalnościach:

1) instalacyjnej w zakresie sieci,  wodociągowych i kanalizacyjnych,

2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

3) konstrukcyjno-budowlanej

4) wodno -melioracyjnej

5) zieleni

Potwierdzone dokumentami stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Przynależności do Polskiej  izby inżynierów budownictwa

 

 

 

            4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

           

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

100

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-06-13 do godz. godz. 11:00

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-06-13, o godz. godz.11:05

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr

 

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

n/d

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

n/d

n/d

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

n/d

n/d

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 190030-2012. Data zamieszczenia 2012-06-06

 

 

 

____________________________________

Stanisław Grabacz

 

Kompleksowy_nadzor__siwz.doc (148.50 Kb)

oferta_zl_nr_1.doc (35.50 Kb)

zal_nr_2.doc (24.00 Kb)

zal_nr_3.doc (27.50 Kb)

zal_nr_4.doc (32.00 Kb)

zal_nr_5.doc (31.00 Kb)

Zal_nr_6__umowa.doc (60.50 Kb)

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska