http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  21-08-2012 | 09:33
data ostatniej modyfikacji:  21-08-2012 | 09:33
wstrzęcie postepowania 21.08.2012

Ulanów, 2012-08-21

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.34.2012. Nazwa zadania: Remont sali gimnastycznej i pomieszczeń zaplecza w m. Bieliny

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm.) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina i Miasto Ulanów

Adres zamawiającego                Rynek 5

Kod Miejscowość                        37-410 Ulanów

Telefon:                                       158763041

Faks:                                           158763053

adres strony internetowej            www.ulanow.pl

adres poczty elektronicznej        miasto@ulanow.iap.pl

Godziny urzędowania:                7:30-15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.ulanow.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów pokój nr 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Określenie przedmiotu zamówienia

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45212222-8    Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2012-11-30

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej jednej roboty budowalanej okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

jednej roboty budowlanej o wartości co najmniej  300 000 zł, obejmującej:  roboty ogólnobudowlane , roboty wykończeniowe

      3)         dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -- min. 1 osoba z upraw. do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej   wraz z aktualnym zaświadczeniem właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa

 

      4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -że jest  ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej  300 000,00 zł

           

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena wykonania zadania

100

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-09-10 do godz. 11:00

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr 9

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-09-10, o godz. 11:05

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr 11

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

n/d

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

n/d

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

n/d

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 307196-2012. Data zamieszczenia 2012-08-21

 

 

 

 

 

 

 

____________________________________

Stanisław Garbacz

 

Bieliny-remont_sali_gimnastycznej-przedmiar.rtf (833.18 Kb)

konstrukcja_podlogi.pdf (2.23 Mb)

opis_techniczny_remontu_sali_i_zaplecza_.doc (101.00 Kb)

przekroj_pionowy.pdf (499.36 Kb)

rzut_parteru.pdf (617.88 Kb)

rzut_stropodachu.pdf (414.61 Kb)

Specyfikacja.doc (123.00 Kb)

zal_nr_1.doc (32.50 Kb)

zal_nr_2.doc (24.00 Kb)

zal_nr_3.doc (27.50 Kb)

zal_nr_4.doc (32.00 Kb)

zal_nr_5.doc (31.00 Kb)

zal_nr_6.doc (23.00 Kb)

zal_nr_7_UMOWA_NR.wzor.doc (95.50 Kb)

zestawienie__drzwi.pdf (415.10 Kb)

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska