http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  20-04-2012 | 11:38
data ostatniej modyfikacji:  20-04-2012 | 11:38
Wszczęcie postepowania 20.04.2012

Ulanów, 2012-04-20

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.19.2012. Nazwa zadania: Remont sieci kanalizacji sanitarnej m. Ulanów

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina i Miasto Ulanów

Adres zamawiającego                Rynek 5

Kod Miejscowość                        37-410 Ulanów

Telefon:                                       158763041

Faks:                                           158763053

adres strony internetowej            www.ulanow.pl

adres poczty elektronicznej        miasto@ulanow.iap.pl

Godziny urzędowania:                7:30-15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.ulanow.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (miejsce, pok. nr ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Wykonanie tymczasowej pompowni przy studni S16 i tymczasowego rurociągu f160 mm

układanego po terenie z włączeniem do istn. sieci przy studni S1.

2. Przełączenie spływu ścieków do pompowni i pompowanie ścieków rurociągiem

tymczasowym.

3. Zamknięcie przepływu ścieków w sieci f400 mm i przyłączach f160 mm.

4. Wykonanie komory przepychowej o wym. 6 x 2 x 2 m z demontażem studni betonowych

f1200 mm i odcinka 2,5 m rurociągów f400 mm.

5. Przeciąganie rurociągów PVC f250 mm odcinkami po 6,0 m na płozach dystansowych PVC.

6. Montaż studzienek kanalizacyjnych f425 mm w miejscu starych studzienek z połączeniem

sieci f250 mm i włączeniem przyłączy f160 mm.

7. Włączenie sieci f400 mm do sieci f250 mm, otworzenie przepływu na rurociągach f400 mm

i f160 mm i przełączenie przepływu z pompowni do sieci.

8. Demontaż pompowni i rurociągu tymczasowego.

9. Zasypanie wykopów i uprzątnięcie terenu robót

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45232400-6    Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

 

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2012-08-31

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

            2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

3)        dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

            4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

           

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena wykonania zadania

100

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-05-11 do godz. 11:00

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr 9

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-05-11, o godz. 11:05

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr 11

 

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie dotyczy

n/d

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

n/d

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 126154 -2012. Data zamieszczenia 2012-04-20

 

 

 

____________________________________

Stanisław Garbacz

 speyfikacja.doc (128.00 Kb)

Formularz_oferty_zal_nr_1.doc (32.50 Kb)

OSWIADCZENIE_O_SPELNIENIU_WARUNKOW_UDZIALU_W_POSTEPOWANIU_zal_nr_2.doc (24.00 Kb)

WYKAZ_OSOB_DO_KONTAKTOW_Z_ZAMAWIAJACYM_zal_nr_3.doc (29.50 Kb)

OSWIADCZENIE__O_BRAKU_PODSTAW_DO_WYKLUCZENIA_Z_POSTEPOWANIA_zal_nr_4.doc (27.50 Kb)

OSWIADCZENIE_ZE_OSOBY_KTORE_BEDA_UCZESTNICZYC_W_WYKONYWANIU_ZAMOWIENIA_POSIADAJA_WYMAGANE_UPRAWNIENIA_zal_nr_6.doc (23.00 Kb)

WYKAZ_ROBOT_BUDOWLANYCH._zal_nr_5.doc (32.00 Kb)

Umowa_wzor.doc (78.50 Kb)

01_Strona_tytulowa.pdf (18.75 Kb)

02_Opis_techniczny.pdf (33.83 Kb)

03_Zagospodarowanie_terenu.pdf (1.50 Mb)

04_Profil.pdf (87.86 Kb)

05_Przedmiar_robot.pdf (36.81 Kb)

06_Specyfikacja_techniczna.pdf (90.29 Kb)

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska