Ulanów, 2012-01-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.2.2012. Nazwa zadania: Remont Stacji Uzdatniania Wody w m. Bieliniec, gm. Ulanów
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina i Miasto Ulanów
Adres zamawiającego Rynek 5
Kod Miejscowość 37-410 Ulanów
Telefon: 158763041
Faks: 158763053
adres strony internetowej www.ulanow.pl
adres poczty elektronicznej miasto@ulanow.iap.pl
Godziny urzędowania: 7:30-15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.ulanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów , pok. nr 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1. Roboty wyburzeniowe i ziemne
2. Roboty betoniarskie i zbrojarskie
3. Roboty stolarskie i ślusarskie
4. Roboty wykończeniowe wewnętrzne
5. Elewacja i dach
6. Urządzenia w hali technologicznej
7. Rurociąg wód popłucznych na odcinku ściana budynku - komora wód popłucznych
8. Rurociągi miedzy obiektowe, przewód ssawny i tłoczny i rurociąg wody uzdatnionej na siec wodociągowa i surowej ze studni na odcinku ściana budynku - istniejące wodociągi
9. Kanalizacja zewnętrzna z pomieszczenia chloratora
10. Sterowanie napełnieniem zbiorników końcowych
11. Tymczasowa stacja uzdatniania wody
12. Stacja Uzdatniania Wody - roboty zewnętrzne
13. Ujecie wody - studnia PG1
14. Ujecie wody - studnia PG2
15. Ujecie wody - studnia PG3
16. Ujecie wody - studnia PG4
17. Ujecie wody - studnia PG5
18. Stacja Uzdatniania Wody - demontaż, roboty wewnętrzne
19. Stacja Uzdatniania Wody - roboty wewnętrzne
20. Zbiornik zapasu wody Z1
21. Zbiornik zapasu wody Z2
22. Agregat prądotwórczy, pomiar i sprawdzanie instalacji elektrycznych
23. Przejście siecią wodociągowa pod dnem rzeki Tanew
24. Wymiana zestawu hydroforowo-pompowego (Borki)
25. Wymiana zestawu hydroforowo-pompowego(Wólka)
26. Rozruch zainstalowanych urządzeń, opracowanie instrukcji i schematów, przeszkolenie obsługi stacji.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45-00-00-00-7
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2012-10-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Oferenci muszą wykazać, że wykonali budowę lub remont min. 3 stacji uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 1,5mln PLN brutto o następujących cechach: pracujących w pełnej automatyce z powiadamianiem o awariach poprzez modem GSM (program kompatybilny z już zainstalowanym w ZUK Sp. o.o. Ulanów) z orurowaniem technologicznym wykonanym ze stali kwasoodpornej; wydajności technologii uzdatniania nie mniejszej niż 120 m3/h oraz pompowni II stopnia nie mniejszej niż 50 m3/h
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wymagane jest wykazanie się, że oferent dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach:
1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji technologicznych uzdatnia wody i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych , wodociągowych i kanalizacyjnych,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 2 mln PLN
e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą zdolność kredytową oferenta na kwotę 2mln PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 80 000,00, słownie: osiemdziesiat tysięcy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2012-02-10 do godz. godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 9
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-02-10, o godz. godz. 11:05
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr 11
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
umowa ramowa
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
informacje o dynamicznym systemie zakupów
adres strony internetowej
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej
adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 14684-2012. Data zamieszczenia 2012-01-17
____________________________________
Stanisław Garbacz
SIWZ_ULANOW.doc (120.50 Kb)
zal_wzor_umowy.doc (81.00 Kb)
br.BUDOWLANA1.rar (6.65 Mb)
br.BUDOWLANA2.rar (2.17 Mb)
br.BUDOWLANA3.rar (9.12 Mb)
br.BUDOWLANA4.rar (12.93 Mb)
br.ELEKTRYCZNA.rar (3.74 Mb)
br.TECHNOLOGICZNA1.rar (6.75 Mb)
br.TECHNOLOGICZNA2.rar (727.19 Kb)
br.TECHNOLOGICZNA_3.rar (3.12 Mb)
1_przedmiar_robot_bieliniec.pdf (831.24 Kb)
2_przedmiar_robot_bieliniec.pdf (600.84 Kb)
opis_siec_wodociagowa__Tanew.pdf (62.32 Kb)
Projbud.przejscie_pod_tanwia.pdf (7.02 Mb)
PRZEDM.ZESTWOLKA.pdf (108.96 Kb)
Przedmiar_Bieliniec_2011_05agregat.pdf (300.64 Kb)
PRZEDMIAR_TANEW.pdf (275.81 Kb)
ZESTAW_PRZEDM.BORKI.pdf (108.73 Kb)
|