http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  17-01-2012 | 10:52
data ostatniej modyfikacji:  17-01-2012 | 10:52
Wszczęcie postępowania 17.01.2012

Ulanów, 2012-01-17

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.2.2012. Nazwa zadania: Remont Stacji Uzdatniania Wody w m. Bieliniec, gm. Ulanów

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina i Miasto Ulanów

Adres zamawiającego                Rynek 5

Kod Miejscowość                        37-410 Ulanów

Telefon:                                       158763041

Faks:                                           158763053

adres strony internetowej            www.ulanow.pl

adres poczty elektronicznej        miasto@ulanow.iap.pl

Godziny urzędowania:                7:30-15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.ulanow.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów , pok. nr 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1.         Roboty wyburzeniowe i ziemne

2.         Roboty betoniarskie i zbrojarskie

3.         Roboty stolarskie i ślusarskie

4.         Roboty wykończeniowe wewnętrzne

5.         Elewacja i dach

6.         Urządzenia w hali technologicznej

7.         Rurociąg wód popłucznych na odcinku ściana budynku - komora wód popłucznych

8.         Rurociągi miedzy obiektowe, przewód ssawny i tłoczny i rurociąg wody uzdatnionej na siec wodociągowa i surowej ze studni na odcinku ściana budynku - istniejące wodociągi

9.         Kanalizacja zewnętrzna z pomieszczenia chloratora

10.       Sterowanie napełnieniem zbiorników końcowych

11.       Tymczasowa stacja uzdatniania wody

12.       Stacja Uzdatniania Wody - roboty zewnętrzne

13.       Ujecie wody - studnia PG1

14.       Ujecie wody - studnia PG2

15.       Ujecie wody - studnia PG3

16.       Ujecie wody - studnia PG4

17.       Ujecie wody - studnia PG5

18.       Stacja Uzdatniania Wody - demontaż, roboty wewnętrzne

19.       Stacja Uzdatniania Wody - roboty wewnętrzne

20.       Zbiornik zapasu wody Z1

21.       Zbiornik zapasu wody Z2

22.       Agregat prądotwórczy, pomiar i sprawdzanie instalacji elektrycznych

23.       Przejście siecią wodociągowa pod dnem rzeki Tanew

24.       Wymiana zestawu hydroforowo-pompowego (Borki)

25.       Wymiana zestawu hydroforowo-pompowego(Wólka)

26.       Rozruch zainstalowanych urządzeń, opracowanie instrukcji i schematów, przeszkolenie obsługi stacji.

 

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45-00-00-00-7

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2012-10-31

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej 3 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

Oferenci muszą wykazać, że wykonali budowę lub remont min. 3 stacji uzdatniania wody o wartości nie mniejszej niż 1,5mln PLN brutto o następujących cechach: pracujących w pełnej automatyce z powiadamianiem o awariach poprzez modem GSM (program kompatybilny z już zainstalowanym w ZUK Sp. o.o. Ulanów) z orurowaniem technologicznym wykonanym ze stali kwasoodpornej; wydajności technologii uzdatniania nie mniejszej niż 120 m3/h oraz pompowni II stopnia nie mniejszej niż 50 m3/h

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wymagane jest wykazanie się, że oferent dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach:

1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji technologicznych uzdatnia wody  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,  wodociągowych i kanalizacyjnych,

2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

 

      4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę 2 mln PLN

e) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą zdolność kredytową oferenta na kwotę 2mln PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

 

           

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający wymaga wniesienia wadium

 

2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 80 000,00, słownie: osiemdziesiat tysięcy złotych

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

100

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-02-10 do godz. godz. 11:00

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr 9

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-02-10, o godz. godz. 11:05

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr 11

 

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

umowa ramowa

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

informacje o dynamicznym systemie zakupów

adres strony internetowej

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej

adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 14684-2012. Data zamieszczenia 2012-01-17

 

 

 

____________________________________

Stanisław Garbacz

SIWZ_ULANOW.doc (120.50 Kb)

zal_wzor_umowy.doc (81.00 Kb)

br.BUDOWLANA1.rar (6.65 Mb)

br.BUDOWLANA2.rar (2.17 Mb)

br.BUDOWLANA3.rar (9.12 Mb)

br.BUDOWLANA4.rar (12.93 Mb)

br.ELEKTRYCZNA.rar (3.74 Mb)

br.TECHNOLOGICZNA1.rar (6.75 Mb)

br.TECHNOLOGICZNA2.rar (727.19 Kb)

br.TECHNOLOGICZNA_3.rar (3.12 Mb)

1_przedmiar_robot_bieliniec.pdf (831.24 Kb)

2_przedmiar_robot_bieliniec.pdf (600.84 Kb)

opis_siec_wodociagowa__Tanew.pdf (62.32 Kb)

Projbud.przejscie_pod_tanwia.pdf (7.02 Mb)

PRZEDM.ZESTWOLKA.pdf (108.96 Kb)

Przedmiar_Bieliniec_2011_05agregat.pdf (300.64 Kb)

PRZEDMIAR_TANEW.pdf (275.81 Kb)

ZESTAW_PRZEDM.BORKI.pdf (108.73 Kb)

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska