Zamawiający:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie
ul. 3 Maja 19
37-410 Ulanów
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dostawę artykułów papierniczych i szkolnych do zajęć plastycznych dla PSP Wólka Tanewska i PSP Dąbrówka w projekcie POKL priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 pn.
„ Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych gminy Ulanów”
Wartość zamówienia powyżej 14 000 EURO
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113 poz.759, nr 161 poz. 1078 )
Dyrektor ZEAS: Halina Skiba
Ulanów, dnia 03.02.2012r.
-
Warunki ogólne
-
Nazwa i adres Zamawiającego:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie
ul. 3 Maja 19 37-410 Ulanów
tel. (015) 8763 090, fax (015) 8763 090
e-mail: zeas_ulanow@vp.pl
-
. Tryb zamówienia publicznego
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, nr 161 poz. 1078)
II. Opis przedmiotu zamówienia:
-
Zakup i artykułów papierniczych i szkolnych do zajęć plastycznych dla PSP Wólka Tanewska i PSP Dąbrówka, w ramach projektu POKL „ Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych Gminy Ulanów” - szczegółowy zakres dostawy zapisano w zał. nr 1- dla PSP Wólka Tanewska i zał. nr. 2 dla PSP Dąbrówka
-
Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców do realizacji zamówienia
-
Rodzaj zamówienia: dostawa
-
Wspólny słownik zamówień (CVP) : 30.19.00.00.7, 30.19.76.44-2
-
Wartość zamówienia: powyżej 14 000 EURO i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP
III. Informacja o podzieleniu zamówienia na części: nie
IV. Informacja o składaniu ofert wariantowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
V. Termin wykonania zamówienia
Luty 2012
VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:
Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy PZP tj.
- posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
2. nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP
2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia
VII. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);
3) zaświadczenie lub ich potwierdzone kopie z ZUS i US o nie zaleganiu z należnymi zobowiązaniami /ważność 3 miesiące/, lub oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu należności wobec ZUS I US podpisane przez osoby uprawnione
Dokumenty, o których mowa wyżej należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
VIII. Ofertę stanowią następujące dokumenty:
1) formularz ofertowy wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 SIWZ wraz kalkulacją wg. zał. nr 1 oraz nr 1 stanowiącym integralną część oferty
2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty,
3) parafowany przez Wykonawcę projekt umowy – jako akceptacja ich warunków według wzoru stanowiących załącznik Nr 6 SIWZ
4) dokumenty wymienione w pkt. VII niniejszej specyfikacji
IX. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
-
W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej, zgodnie z zasadami określonymi w art. 27 ustawy PZP.
-
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
-
Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze specyfikacją, sposobem przygotowania i złożenia oferty kierując swoje zapytania na piśmie. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w terminie co najmniej 3 dni przed terminem składania ofert.
-
Wszelką korespondencję należy przekazywać na adres Zamawiającego:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie ul. 3 Maja 19 tel. 015 8763 090
fax. 158 763 090
e-mail: zeas_ulanow@vp.pl
Osobą uprawnioną do kontaktu jest:
Halina Skiba – kontakt j.w.
X. Wymagania dotyczące wadium
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
XI. Termin związania z ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XII. Opis sposobu przygotowania oferty
-
Oferta powinna zawierać:
-
wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem formularza oferty stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ wraz z wyceną artykułów wg. Zał. Nr 1 i 2, które stanowią integralną część oferty
-
wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami punktu VII i VIII SIWZ
-
Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w SWIZ.
-
Każdy Wykonawca powinien złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.
-
Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnione/ą do reprezentacji podmiotu.
-
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka
-
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.
-
Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.
-
Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/y podpisujące ofertę opatrzone datami ich dokonania.
-
Wzory formularzy należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SWIZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do SWIZ.
-
W przypadku złożenia jako załącznika do oferty kopii wymaganego dokumentu, kopia musi być potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
11. Oferta musi być złożona w zamkniętej kopercie, którą należy zaadresować w następujący sposób:
Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie ul. 3 Maja 19 37-410
Oferta na dostawę artykułów szkolnych i papierniczych, w ramach programu POKL „Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych gminy Ulanów”
- nie otwierać przed 16.02.2012r. godz. 10.15
12. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany jak w pkt 11 oraz dodatkowo oznaczone słowami „ ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.
13. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1 ustawy PZP.
14. Informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zastrzeżone przez Wykonawcę muszą być umieszczone w osobnym opieczętowanym opakowaniu z napisem „TAJNE” . Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.
XIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert
1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ZEAS Ulanów ul. 3 Maja 19 , nie później niż do dnia 16.02.2012r. do godz. 10-tej.
2) Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do siedziby Zamawiającego.
3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego , w dniu 16.02.2012 r. o godz. 1015 .
4) Oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyznaczonym terminie i czasie zostaną zwrócone bez
otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.
5) Otwarcie ofert jest jawne.
6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7) W razie wątpliwości Zamawiający wezwie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń
XIV. Opis sposobu obliczania ceny oferty:
1. W ofercie Wykonawca podaje cenę brutto do 2 miejsc po przecinku, ustaloną wg. poszczególnych pozycji zał. Nr 1 – wykaz pomocy dydaktycznych dla PSP Bieliny
XV. Kryteria jakimi będzie się kierować Zamawiający przy wyborze ofert
Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz oferty nie odrzucone będą oceniane według następujących kryteriów:
1. Wartość zł brutto zamówienia - 100%
XVI. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
-
wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
-
Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
-
Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
Powyższe informacje Zamawiający umieści również na stronie internetowej miasto@ulanow.iap.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie.
-
Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.
-
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
XVII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
XVIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze załącznik nr 5 SIWZ
XIX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących w toku postępowania o udzielenie zamówienia
Oferentom przysługują środki odwoławcze przewidziane w dziale VI Środki ochrony prawnej ustawy PZP.
Objaśnienia:
Ustawa Pzp – ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, nr 161 poz. 1078).
SWIZ – specyfikacja istotnych warunków zamówienia.
Załączniki:
-
zapotrzebowanie_na_artykuly_papiernicze_i_dekoracyjne_dla_PSP_Wolka_Tanewska__zal_nr_1.docx (17.50 Kb)
-
zapotrzebowanie_na_artykuly_papiernicze_i_dekoracyjne_dla_PSP_Dabrowka_zal._2_II_p..docx (17.48 Kb)
-
F_o_r_m_u_l_a_r_z_____o_f_e_r_t_o_w_y.doc (41.50 Kb)
- art._22_zl_4_D-ka.docx (24.93 Kb)
- art.24_zal_nr_5.doc (39.50 Kb)
- Umowa_na_art._pap._II_prz._Wt_i_D-ka.docx (34.01 Kb)
|