http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  15-02-2012 | 10:19
data ostatniej modyfikacji:  15-02-2012 | 10:19
wszczecie postępowania 15.02.2012

Ulanów, 2012-02-15

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.12.2012. Nazwa zadania: Kompleksowy nadzór nad Remontem Stacji Uzdatniania Wody w m. Bieliniec, gm. Ulanów

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p. zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina i Miasto Ulanów

Adres zamawiającego                Rynek 5

Kod Miejscowość                        37-410 Ulanów

Telefon:                                       158763041

Faks:                                           158763053

adres strony internetowej            www.ulanow.pl

adres poczty elektronicznej        miasto@ulanow.iap.pl

Godziny urzędowania:                7:30-15:00

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.ulanow.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów , pok. 7 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Kompleksowy nadzór nad Remont Stacji Uzdatniania Wody w m. Bieliniec, gm. Ulanów.

Nad następującymi  robotami

1.         Roboty wyburzeniowe i ziemne

2.         Roboty betoniarskie i zbrojarskie

3.         Roboty stolarskie i ślusarskie

4.         Roboty wykończeniowe wewnętrzne

5.         Elewacja i dach

6.         Urządzenia w hali technologicznej

7.         Rurociąg wód popłucznych na odcinku ściana budynku - komora wód popłucznych

8.         Rurociągi miedzy obiektowe, przewód ssawny i tłoczny i rurociąg wody uzdatnionej na siec wodociągowa i surowej ze studni na odcinku ściana budynku - istniejące wodociągi

9.         Kanalizacja zewnętrzna z pomieszczenia chloratora

10.       Sterowanie napełnieniem zbiorników końcowych

11.       Tymczasowa stacja uzdatniania wody

12.       Stacja Uzdatniania Wody - roboty zewnętrzne

13.       Ujecie wody - studnia PG1

14.       Ujecie wody - studnia PG2

15.       Ujecie wody - studnia PG3

16.       Ujecie wody - studnia PG4

17.       Ujecie wody - studnia PG5

18.       Stacja Uzdatniania Wody - demontaż, roboty wewnętrzne

19.       Stacja Uzdatniania Wody - roboty wewnętrzne

20.       Zbiornik zapasu wody Z1

21.       Zbiornik zapasu wody Z2

22.       Agregat prądotwórczy, pomiar i sprawdzanie instalacji elektrycznych

23.       Przejście siecią wodociągowa pod dnem rzeki Tanew

24.       Wymiana zestawu hydroforowo-pompowego (Borki)

25.       Wymiana zestawu hydroforowo-pompowego(Wólka)

26.       System alarmowy i monitoring

27.       Rozruch zainstalowanych urządzeń, opracowanie instrukcji i schematów, przeszkolenie obsługi stacji.

wartość robót w okresie trwania umowy o przedmiotowy nadzór nie przekroczy kwoty we wszystkich branżach w wysokości 1885360 netto

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

71520000-9    Usługi nadzoru budowlanego

 

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2012-11-30

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez wykonawcę  realizacji co najmniej jednej usługi okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

uszczegółowienie - Wymagania minimalne:   budowa lub remont stacji uzdatniania wody o wartości 1,4 mln zł

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Wymagane jest wykazanie się, że oferent dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia w następujących specjalnościach:

1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji technologicznych uzdatnia wody  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,  wodociągowych i kanalizacyjnych,

2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

3) konstrukcyjno-budowlanej

Potwierdzone dokumentami stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Przynależności do Polskiej  izby inżynierów budownictwa

 

 

      4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy,

że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia

 

           

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.

 

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena

100%

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2012-02-24 do godz. godz. 11:00

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2012-02-24, o godz. godz. 11:05

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr

 

                       

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie dotyczy

..............................

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie dotyczy

..............................

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 45058-2012. Data zamieszczenia 2012-02-15

 

 

 

____________________________________

Stanisław Garbacz

Kompleksowy_nadzor__siwz.doc (142.50 Kb)

oferta_zl_nr_1.doc (31.00 Kb)

zal_nr_2.doc (24.00 Kb)

zal_nr_3.doc (27.50 Kb)

zal_nr_4.doc (32.00 Kb)

zal_nr_5.doc (31.00 Kb)

Zal_nr_6__umowa.doc (55.50 Kb)

45150-2012.html (1.65 Kb)

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska