http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  06-12-2011 | 13:29
data ostatniej modyfikacji:  06-12-2011 | 13:29
Ogłoszenie o przetargu na dostawę magnetofonów do szkół 06.12.2011
 


Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Priorytet IX – Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 – Wyrównywanie Szans Edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty

Poddziałanie 9.1.2 – Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji o raz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.




Zamawiający:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie

ul. 3 Maja 19

37-410 Ulanów


SPECYFIKACJA

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA



w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego dostawę magnetofonów do szkół, w projekcie POKL priorytet IX Działanie 9.1 Poddziałanie 9.1.2 pn.


Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III w szkołach podstawowych gminy Ulanów”




Wartość zamówienia powyżej 14 000 EURO



Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. nr 113 poz.759, nr 161 poz. 1078 )







Ulanów, 05.12.2011r.

Dyrektor ZEAS: Halina Skiba




  1. Warunki ogólne


    1. Nazwa i adres Zamawiającego:


Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie

ul. 3 Maja 19 37-410 Ulanów

tel. (015) 8763 090, fax (015) 8763 090

e-mail: zeas_ulanow@vp.pl



    1. . Tryb zamówienia publicznego


Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, nr 161 poz. 1078)

II. Opis przedmiotu zamówienia:


  1. Zakup i dostawa następującego sprzętu wg. wykazu tj. zał. nr 1 do SIWZ: 1. Dla PSP Dąbrówka 2 szt magnetofonów CD/mp3 z głośnikami , 2. Dla PSP Wólka Tanewska – 2 szt magnetofonów CD/mp3 z głośnikami, 3. Dla PSP Kurzyna Średnia – odtwarzacz CD – USB – 1 szt


  1. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawców do realizacji zamówienia


  1. Rodzaj zamówienia: dostawa


  1. Wspólny słownik zamówień (CVP) : 32.23.21.10.8


  1. Wartość zamówienia: powyżej 14 000 EURO i poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. PZP


III. Informacja o podzieleniu zamówienia na części: nie


IV. Informacja o składaniu ofert wariantowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.


V. Termin wykonania zamówienia: do 20.12.2011r.


VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:


1. Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności:


Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy PZP tj.

- posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności

- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami

zdolnymi do wykonania zamówienia

- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

2. nie podlegają wykluczeniu o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP


2. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg. formuły spełnia/nie spełnia



VII. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu


Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia:


1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy PZP wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4


2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony lub potwierdzony o swej aktualności przez organ wydający dokument nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert);

3) zaświadczenie lub ich potwierdzone kopie z ZUS i US o nie zaleganiu z należnymi zobowiązaniami /ważność 3 miesiące/, lub oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu należności wobec ZUS I US podpisane przez osoby uprawnione


Dokumenty, o których mowa wyżej należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.


VIII. Ofertę stanowią następujące dokumenty:


1) formularz ofertowy wg załączonego wzoru – zał. Nr 1


2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty,


3) parafowany przez Wykonawcę projekt umowy – jako akceptacja ich warunków według wzoru stanowiących załącznik Nr 5 SIWZ


4) dokumenty wymienione w pkt. VII niniejszej specyfikacji


IX. Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami


  1. W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą w formie pisemnej, zgodnie z zasadami określonymi w art. 27 ustawy PZP.


  1. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.


  1. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie dotyczące wszelkich wątpliwości związanych ze specyfikacją, sposobem przygotowania i złożenia oferty kierując swoje zapytania na piśmie. Zamawiający udzieli wyjaśnień pod warunkiem, że zapytanie wpłynie do Zamawiającego w terminie co najmniej 3 dni przed terminem składania ofert.


  1. Wszelką korespondencję należy przekazywać na adres Zamawiającego:

Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie ul. 3 Maja 19 tel. 015 8763 090

fax. 158 763 090

e-mail: zeas_ulanow@vp.pl


Osobą uprawnioną do kontaktu jest: Halina Skiba – kontakt j.w




X. Wymagania dotyczące wadium


Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium


XI. Termin związania z ofertą


Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


XII. Opis sposobu przygotowania oferty


  1. Oferta powinna zawierać:

        1. wypełniony i podpisany formularz oferty zgodny ze wzorem zał. Nr 2 i zał. nr 1 , który stanowi integralną część oferty


        1. wszystkie dokumenty i oświadczenia, których przedstawienia żąda Zamawiający zgodnie z postanowieniami punktu VII i VIII SIWZ


  1. Ofertę należy przygotować według wymagań określonych w SWIZ.


  1. Każdy Wykonawca powinien złożyć tylko jedną ofertę pod rygorem odrzucenia.


  1. Oferta powinna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e w dokumentach rejestrowych podmiotu do reprezentacji Wykonawcy lub posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo do dokonania niniejszej czynności prawnej udzielone przez osobę/y upoważnione/ą do reprezentacji podmiotu.


  1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pisemnie bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka


  1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty.


  1. Zaleca się ponumerowanie stron i ich spięcie w sposób uniemożliwiający przypadkowe zdekompletowanie.


  1. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane przez osobę/y podpisujące ofertę opatrzone datami ich dokonania.


  1. Wzory formularzy należy wypełnić ściśle według wskazówek określonych w SWIZ. Zamawiający nie dopuszcza dokonywania w treści załączonych formularzy jakichkolwiek zmian. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnych formularzy ich treść musi być tożsama z treścią formularzy załączonych do SWIZ.


  1. W przypadku złożenia jako załącznika do oferty kopii wymaganego dokumentu, kopia musi być potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.


11. Oferta musi być złożona w zamkniętej kopercie, którą należy zaadresować
w następujący sposób:


Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Ulanowie ul. 3 Maja 19 37-410


Oferta na dostawę magnetofonów do szkół, w ramach programu POKL „Indywidualizacja nauczania uczniów klas I-III szkół podstawowych gminy Ulanów”

Nie otwierać przed 13.12.2011r. godz. 10.00



12. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę wyłącznie
przed terminem składania ofert i pod warunkiem, że przed upływem tego terminu
Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu
oferty. Powiadomienie to musi być opisane w sposób wskazany jak w pkt 11 oraz
dodatkowo oznaczone słowami „ ZMIANA” lub „WYCOFANIE”.


13. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w art. 89 ust. 1
ustawy PZP.


14. Informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zastrzeżone przez Wykonawcę muszą być
umieszczone w osobnym opieczętowanym opakowaniu z napisem „TAJNE” . Wykonawca nie
może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp.


XIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert


1) Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ZEAS Ulanów ul. 3 Maja 19 , nie później niż do dnia 13.12 .2011r. do godz. 10-tej.


2) Dla ofert przesłanych do Zamawiającego liczy się data i godzina dostarczenia oferty do
siedziby
Zamawiającego.


3) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego , w dniu 13.12 .2011 r. o godz. 1015 .


4) Oferty otrzymane przez Zamawiającego po wyznaczonym terminie i czasie zostaną zwrócone bez

otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.


5) Otwarcie ofert jest jawne.


6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń
i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty
zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełniania
konieczne byłoby unieważnienie postępowania.


7) W razie wątpliwości Zamawiający wezwie do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń


XIV. Opis sposobu obliczania ceny oferty:


1. W ofercie Wykonawca podaje cenę brutto


XV. Kryteria jakimi będzie się kierować Zamawiający przy wyborze ofert


Oferty Wykonawców niewykluczonych oraz oferty nie odrzucone będą oceniane według następujących kryteriów:


1. Wartość zł brutto zamówienia - 100%


XVI. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.


1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:

            1. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), siedzibę i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano oraz uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.

            2. Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,

            3. Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne.


Powyższe informacje Zamawiający umieści również na stronie internetowej www.ulanow.iap.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy i Miasta w Ulanowie.


  1. Wykonawca, którego oferta została wybrana jest zobowiązany do podpisania umowy w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty.


  1. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy
    w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny chyba, że zachodzą
    przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.


XVII. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zabezpieczenie należytego wykonania umowy nie jest wymagane.

XVIII. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach określonych we wzorze załącznik nr 4 SIWZ

XIX. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących w toku postępowania
o udzielenie zamówienia


Oferentom przysługują środki odwoławcze przewidziane w dziale VI Środki ochrony prawnej ustawy PZP.



Objaśnienia:

Ustawa Pzp – ustawa Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759, nr 161 poz. 1078).

SWIZ – specyfikacja istotnych warunków zamówienia.



Załączniki:

  1. Zalacznik_nr_1_do_SIWZ_magnet..docx (25.20 Kb) 

  2. Formularz_oferty_8211_zal._Nr_2_do_SIWZ_wraz_z_zal._nr_1_stanowiacym_integralna_czesc_umowy.doc (39.50 Kb)
  3. Oswiadczenie_o_spelnieniu_warunkow_udzialu_w_postepowaniu_art._22_ust._1_8211_zal._Nr_3.docx (25.31 Kb)

  4. Oswiadczenie_o_braku_podstaw_do_wykluczenia_z_postepowania_na_podstawie_art._24_ust._1_ustawy_PZP_8211_zal._Nr_4.doc (38.50 Kb)

  5. Projekt_umowy_-_zal._Nr_5.docx (33.35 Kb)


««« powrót
 
 


Interaktywna Polska