http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  01-07-2011 | 15:19
data ostatniej modyfikacji:  01-07-2011 | 15:19
Ogłoszenie o zamówieniu 01.07.2011

Ulanów, 2011-06-30

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.34.2011. Nazwa zadania: Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrówka

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku -  Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego               Gmina i Miasto Ulanów

Adres zamawiającego                Ul. Rynek 5

Kod Miejscowość                        37-410 Ulanów

Telefon:                                       15 8763041

Faks:                                           15 8763053

adres strony internetowej            www.ulanow.iap..pl

adres poczty elektronicznej        miasto@ulanow.iap.pl

Godziny urzędowania:                7.30-15.30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

    www.ulanow.iap..pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 ,37-410 Ulanów pok. 7 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.  Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrówka.- roboty wykończeniowe

 

Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45214700-7

45311000-0

45330000-9

45111291-4

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych

 

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

2012-05-31

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1)        posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

      2)         posiadania wiedzy i doświadczenia,

wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę  realizacji co najmniej trzech robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( roboty budowlane polegające np. na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji budynków) i o wartości robót co najmniej 300.000,00 zł brutto

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

             Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -dysponowanie przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej

      4)         sytuacji ekonomicznej i finansowej,

             Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł

           

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

 

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

 

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

zamawiający wymaga wniesienia wadium

 

2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych

 

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Lp.

Nazwa kryterium

Waga

1

Cena wykonania zadania

100

#112

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 2011-07-15 do godz. 11:00

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Ul. Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr

 

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-07-15, o godz. 11:05

w siedzibie zamawiającego

Gmina i Miasto Ulanów

Ul. Rynek 5

37-410 Ulanów

Pokój nr

 

-                        

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie

 

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

nie palanuje się

adres strony internetowej

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

nie przewidziano

adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja

 

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 179690-2011. Data zamieszczenia 2011-07-01

 

 

 

____________________________________

Stanisław Grabacz

 spefyfikacja_II_etap.doc (142.50 Kb)

formularz_oferty.doc (34.00 Kb)

zal_nr_3.doc (25.00 Kb)

zal_nr_4.doc (30.50 Kb)

zal_nr_5_doc.doc (28.00 Kb)

zal_nr_6.doc (33.00 Kb)

zal_nr_7.doc (32.00 Kb)

zal_nr_8doc.doc (24.00 Kb)

UMOWA_NR.wzor.doc (90.00 Kb)

projekt_1.rar (1.07 Mb)

projekt_2.rar (1.36 Mb)

projekt_3.rar (2.14 Mb)

Budowlany_przedmiar.pdf (45.43 Kb)

Elektryczny_przedmiar.pdf (41.63 Kb)

Inst._sanitarne_przedmiar_budynek.pdf (50.55 Kb)

przedmiar-dabr.docx (22.92 Kb)

zmiany.jpg (143.83 Kb)

zmiany2.jpg (101.51 Kb)

zminay_1.jpg (116.39 Kb)

Inst_sanitarne_garaz_przedmiar.doc (43.50 Kb)

przemisr_elek_garaz.docx (20.82 Kb)

Przedmiar_Budowlany_garaz.pdf (40.46 Kb)

przedmiar-dabr.doc (85.00 Kb)

przemiar_elek_garaz.doc (80.00 Kb)

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska