Ulanów, 2011-06-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.34.2011. Nazwa zadania: Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrówka
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z p.zm) Gmina i Miasto Ulanów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina i Miasto Ulanów
Adres zamawiającego Ul. Rynek 5
Kod Miejscowość 37-410 Ulanów
Telefon: 15 8763041
Faks: 15 8763053
adres strony internetowej www.ulanow.iap..pl
adres poczty elektronicznej miasto@ulanow.iap.pl
Godziny urzędowania: 7.30-15.30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.ulanow.iap..pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5 ,37-410 Ulanów pok. 7 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Dąbrówka.- roboty wykończeniowe
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45214700-7
45311000-0
45330000-9
45111291-4
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2012-05-31
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej trzech robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( roboty budowlane polegające np. na remoncie, budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji budynków) i o wartości robót co najmniej 300.000,00 zł brutto
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -dysponowanie przy realizacji zamówienia minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
zamawiający wymaga wniesienia wadium
2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 20 000,00, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#112
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2011-07-15 do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Ul. Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-07-15, o godz. 11:05
w siedzibie zamawiającego
Gmina i Miasto Ulanów
Ul. Rynek 5
37-410 Ulanów
Pokój nr
-
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie palanuje się
adres strony internetowej
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie przewidziano
adres strony internetowej na której będzie prowadzona aukcja
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 179690-2011. Data zamieszczenia 2011-07-01
____________________________________
Stanisław Grabacz
spefyfikacja_II_etap.doc (142.50 Kb)
formularz_oferty.doc (34.00 Kb)
zal_nr_3.doc (25.00 Kb)
zal_nr_4.doc (30.50 Kb)
zal_nr_5_doc.doc (28.00 Kb)
zal_nr_6.doc (33.00 Kb)
zal_nr_7.doc (32.00 Kb)
zal_nr_8doc.doc (24.00 Kb)
UMOWA_NR.wzor.doc (90.00 Kb)
projekt_1.rar (1.07 Mb)
projekt_2.rar (1.36 Mb)
projekt_3.rar (2.14 Mb)
Budowlany_przedmiar.pdf (45.43 Kb)
Elektryczny_przedmiar.pdf (41.63 Kb)
Inst._sanitarne_przedmiar_budynek.pdf (50.55 Kb)
przedmiar-dabr.docx (22.92 Kb)
zmiany.jpg (143.83 Kb)
zmiany2.jpg (101.51 Kb)
zminay_1.jpg (116.39 Kb)
Inst_sanitarne_garaz_przedmiar.doc (43.50 Kb)
przemisr_elek_garaz.docx (20.82 Kb)
Przedmiar_Budowlany_garaz.pdf (40.46 Kb)
przedmiar-dabr.doc (85.00 Kb)
przemiar_elek_garaz.doc (80.00 Kb)
|