http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  02-06-2009 | 10:02
data ostatniej modyfikacji:  02-06-2009 | 10:02
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na Remont i modernizacja drogi rolniczej 02.06.2009

I 7020/   17  /09/A.M                             OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 1    

Pełna nazwa Zamawiającego: 

GMINA  I MIASTO ULANÓW

Adres:                

URZĄD GMINY  I MIASTA W ULANOWIE                       

Ul. Rynek 5 , 37-410 Ulanów                      

Telefon:            

015  8763041                                            

Telefax:            

015  8763053                                            

E-mail:

miasto@ulanow.iap.pl

N I P:            

865-001-17-45                                        

 2    

Określenie trybu zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

3

Określenie sposobu uzyskania  specyfikacji:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest do odebrania
w Urzędzie Gminy i Miasta Ulanów  (pokój Nr 7).

lub do pobrania ze strony  www.ulanow.pl

                4

Opis przedmiotu zamówienia i jego wielkości:

„Remont i modernizacja drogi rolniczej nr. Dz. 220 na długości 300 m i 273/2 na długości 1100 m : razem 1400 m”

Technologia wykonania robót i pełny zakres jest określony  załączniku nr 1 do SIWZ

 5

Możliwość złożenia oferty wariantowej:

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

 6     

Termin wykonania zamówienia:

2-m-ce.

 7

Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania:

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy;

a)     spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷4 ustawy,

b)     oprócz wymienionych wyżej ustanawia się następujące warunki:

1.        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

2.        Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3.        Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.        Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.      Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie;

Niespełnienie warunków spowoduje o d r z u c e n i e  oferty.

 8     

Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 9     

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1.     Cena oferty                                                        100%

 

 

10     

Miejsce i termin składania ofert:

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w:

Urzędzie Gminy i Miasta Ulanów  zgodnie z informacjami zawartymi  w SIWZ pkt. VI

Termin składania ofert upływa w dniu 2009-06-23 godz. 11:00

 11    

Termin związania ofertą:

Ustala się związanie ofertą na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert..

 SPECYFIKACJA_drogi_rolniczej_2009.doc (115.50 Kb)

umowa_wzor_2009.doc (38.50 Kb)

droga_-_Kurzyna_Wielka.pdf (51.98 Kb)

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska