http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  01-12-2008 | 08:23
data ostatniej modyfikacji:  01-12-2008 | 08:23
Dostawa koparko – ładowarki na potrzeby ZUK Ulanów 01.12.2008

I 7020/5/24/A.M                             OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 1    

Pełna nazwa Zamawiającego: 

Zakład Usług Komunalnych Ulanów

Adres:                

Zakład Usług Komunalnych Ulanów

Ul. Lipnik 1 , 37-410 Ulanów                      

Telefon:            

015  8763077                                            

Telefax:            

015  8763077                                            

E-mail:

zukulanow@poczta.onet.pl

N I P:            

865-21-43-735                                        

 2    

Określenie trybu zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

3

Określenie sposobu uzyskania  specyfikacji:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest do odebrania
w Zakładzie Ułsug Komunalnych  Ulanów  ).

lub do pobrania ze strony  www.ulanow.pl

                4

Opis przedmiotu zamówienia i jego wielkości:

Do            Dostawa koparko –ładowarki  na potrzeby ZUK Ulanów

Technologia wykonania robót i pełny zakres jest określony  załączniku nr 1 do SIWZ

 5

Możliwość złożenia oferty wariantowej:

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

 6     

Termin wykonania zamówienia:

1-m-ce.

 7

 

Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania:

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy;

a)     spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy,

b)     oprócz wymienionych wyżej ustanawia się następujące warunki:

1.                     

2.                    Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

3.                     

4.                     

5.                     

6.                    Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie;

Niespełnienie warunków spowoduje o d r z u c e n i e  oferty.

 8     

Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 9     

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1.     Cena oferty                                                        100%

 

 

10     

Miejsce i termin składania ofert:

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w:

Urzędzie Gminy i Miasta Ulanów  zgodnie z informacjami zawartymi  w SIWZ pkt. VI

Termin składania ofert upływa w dniu 2008- 12-09               godz. 11:00

 11    

Termin związania ofertą:

Ustala się związanie ofertą na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska