http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  10-03-2008 | 10:36
data ostatniej modyfikacji:  10-03-2008 | 10:36
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym - "Odnowa nawierzchni dróg gminnych" 10.03.2008

 7020/5/08/A.M                             OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

 1    

Pełna nazwa Zamawiającego: 

GMINA  I MIASTO ULANÓW

Adres:                

URZĄD GMINY  I MIASTA W ULANOWIE                       

Ul. Rynek 5 , 37-410 Ulanów                       

Telefon:            

015  8763041                                            

Telefax:            

015  8763053                                            

E-mail:

miasto@ulanow.iap.pl

N I P:            

865-001-17-45                                        

 2    

Określenie trybu zamówienia:

PRZETARG NIEOGRANICZONY

3

Określenie sposobu uzyskania  specyfikacji:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest do odebrania
w Urzędzie Gminy i Miasta Ulanów  (pokój Nr 9).

lub do pobrania ze strony  www.ulanow.pl

                4

Opis przedmiotu zamówienia i jego wielkości:

„Odnowa nawierzchni dróg gminnych”

Technologia wykonania robót i pełny zakres jest określony  w załączniku nr 1 do SIWZ

 5

Możliwość złożenia oferty wariantowej:

Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

 6     

Termin wykonania zamówienia:

3-4 -m-ce.

 7

Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania:

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy;

a)     spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1÷4 ustawy,

b)     oprócz wymienionych wyżej ustanawia się następujące warunki:

1.        Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

2.        Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.).

3.        Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem).

4.        Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

5.        Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

6.        Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

7.       Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie;

Niespełnienie warunków spowoduje o d r z u c e n i e  oferty.

 8     

Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 9     

Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

1.     Cena oferty                                                        100%

 

 

10     

Miejsce i termin składania ofert:

Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w:

Urzędzie Gminy i Miasta Ulanów  zgodnie z informacjami zawartymi  w SIWZ pkt. VI

Termin składania ofert upływa w dniu 2008-04-04 godz. 11:00

 11    

Termin związania ofertą:

Ustala się związanie ofertą na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert..

 

 

SPECYFIKACJA_drogi_gminne_2008_czesc_druga.doc (79.50 Kb)

umowa_wzor_2008_czesc_druga_ogloszenia.doc (35.00 Kb)

Kosztorys_oferta_Bieliny_do_Kosciola.rtf (55.41 Kb)

Przedmiar_Bieliny_do_Kosciola.rtf (22.44 Kb)

Kosztorys_oferta_Bieliny_Plonczyska.rtf (58.96 Kb)

Przedmiar__Bieliny_-Plonczyska.rtf (28.16 Kb)

Kosztorys_oferta_Dabrowka_-Podbuk.rtf (38.25 Kb)

Przedmiar__Dabrowka_-Podbuk.rtf (19.18 Kb)

Kosztorys_oferta_Wymyslow_Kurzyna.rtf (43.36 Kb)

Przedmiar_Wymyslow_-Kurzyna.rtf (19.80 Kb)

Kosztorys_oferta__Ulanow_1-go_Maja.rtf (78.56 Kb)

Przedmiar_Ulanow-_1-go_Maja.rtf (31.89 Kb)

Kosztorys_ofertowy_Ulanow_-Zwolaki.rtf (70.88 Kb)

Przedmiar_Ulanow_-Zwolaki.rtf (30.53 Kb)

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska