Gmina i Miasto Ulanów
ul. Rynek 5
Kod 37-410 Ulanów
Ulanów, 2008-06-17
Numer sprawy: I7020/24/08/A.M
OGŁOSZENIE
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) określonego w art. 4 pkt. 8.
W związku z planowaną realizacją zadania Gmina i Miasto Ulanów prosi o przedstawienie oferty cenowej w następującym zakresie:
Przedmiotem niniejszego postępowania jest:
Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizację drogi dojazdowej rolniczej na odcinku długości całkowitej 530 m w miejscowości Kurzyna Mała gmina Ulanów powiat Nisko
Wspólny Słownik Zamówień: 45111291-4
Termin wykonania zamówienia:
2008-08-17
Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie Remontu i modernizacji drogi rolnbiczej nr dz. 927 .
Cenę za zrealizowanie niniejszego zamówienia należy obliczyć zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.
Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a) wypełniony formularz cenow (stanowiący załącznik nr 1 ),
b) oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr.2),
c) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr.3),
d) dokumenty wymienione poniżej
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej
2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
5. Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie;
e) wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy,
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2008-06-25 do godz. 11.00
w siedzibie zamawiającego
ul. Rynek 5
Kod 37-410 Ulanów
Pokój nr 9
Oferty można również przesłać do Zamawiającego na następujący nr faksu 015 8763053 lub pocztą elektroniczną na adres miasto@ulanow.iap.pl
Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.ulanow.pl
oraz przekazane wykonawcom, którzy złożyli oferty w następujący sposób: W spsób pisemy pocztą tradycyjna.
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest/są:
stanowisko Inspektor ds. zamówień publicznych
imię i nazwisko Adam Martyna
tel. 015 8763041
fax. 015 8763053
w terminach godz. pomiędzy 7.30 a15.30
Załączniki:
Formularz cenowy
Oświadczenie o spełnieniu warunków
inne
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
|