http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  18-06-2008 | 12:26
data ostatniej modyfikacji:  18-06-2008 | 12:26
Ogłoszenie o zamówieniu publicznym w przedmiocie remontu i modernizacji drogi 18.06.2008

Gmina i Miasto Ulanów 

ul. Rynek 5

Kod 37-410 Ulanów

 

Ulanów, 2008-06-17

 

 

Numer sprawy: I7020/24/08/A.M

 

 

OGŁOSZENIE

 

o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) określonego w art. 4 pkt. 8.

 

W związku z planowaną realizacją zadania Gmina i Miasto Ulanów  prosi o przedstawienie oferty cenowej w następującym zakresie:

 

Przedmiotem niniejszego postępowania jest:

Przedmiotem zamówienia jest remont  i modernizację drogi dojazdowej rolniczej na odcinku długości całkowitej 530 m w miejscowości Kurzyna Mała  gmina Ulanów powiat Nisko  

 

  Wspólny Słownik Zamówień: 45111291-4

 

Termin wykonania zamówienia:

  2008-08-17

 

Proszę o podanie w ofercie ceny netto i brutto za zrealizowanie Remontu i modernizacji drogi rolnbiczej nr  dz. 927 . 

Cenę za zrealizowanie niniejszego zamówienia należy obliczyć zgodnie z Formularzem cenowym stanowiącym załącznik do niniejszego ogłoszenia.

 

Informuję, że zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.  Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.

 

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

a)         wypełniony formularz cenow (stanowiący załącznik nr 1 ),

b)         oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr.2),

c)         oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr.3),

d)         dokumenty wymienione poniżej

1.         Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej

2.         Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

3.         Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

4.         Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

5.         Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie;

 

e)         wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy,

 

 

 

  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga

Cena wykonania zadania

100%

 

 

Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2008-06-25 do godz. 11.00

w siedzibie zamawiającego

ul. Rynek 5

Kod 37-410 Ulanów

Pokój nr 9

 

Oferty można również przesłać do Zamawiającego na następujący nr faksu 015 8763053 lub pocztą elektroniczną na adres miasto@ulanow.iap.pl

Wyniki zostaną podane na stronie internetowej www.ulanow.pl

oraz przekazane wykonawcom, którzy złożyli oferty w następujący sposób: W spsób pisemy pocztą tradycyjna.

 

 

Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zamówienia jest/są:

stanowisko                 Inspektor ds. zamówień publicznych

imię i nazwisko           Adam Martyna           

tel.                               015 8763041  

fax.                              015 8763053  

w terminach               godz. pomiędzy 7.30 a15.30            

 

 Załączniki:

  Formularz cenowy

  Oświadczenie o spełnieniu warunków

  inne

 

 

____________________________________

Kierownik Zamawiającego

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska