http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  15-09-2008 | 12:04
data ostatniej modyfikacji:  15-09-2008 | 12:04
Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 w Ulanowie̶ 15.09.2008

OGŁOSZENIE

o zamówieniu publicznym

 

Budynek szatniowy - sanitarny składał się będzie z 4 modułów

 

1.      INFORMACJE OGÓLNE

1.1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Nazwa Zamawiającego:      Gmina i Miasto Ulanów

REGON:                             830409488

NIP:                                                6020016510

Adres:                                 ul. Rynek 5

Godziny urzędowania:        od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.30 – 15.30

1.2.   ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Strona internetowa:            www.ulanow.iap.pl

1.3.   RODZAJ ZAMAWIAJACEGO – administracja samorządowa

 

2. OKREŚLENIE TRYBU ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzielanie zamówienia publicznego  na zadanie wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu ,, Moje Boisko-Orlik 2012” prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, na podstawie przepisów ustawy z dnia  29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655), zwanej dalej ustawą oraz aktów wykonawczych do ustawy.

 

3.      OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ORAZ WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA, Z PODANIEM INFORMACJI O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH

3.1.                      Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

 wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu „Budowa kompleksu sportowego Moje Boisko - Orlik 2012 w Ulanowie”

3.2.                      Rodzaj zamówienia : roboty budowlane

3.3.                      Przedmiot zamówienia:

3.3.1. Ogrodzenie terenu

Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).

3.3.2. Oświetlenie terenu

Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na 8 masztach o wysokości min. 9m. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej ( załącznik nr 3 do SIWT) oraz SST ( załącznik nr 2 do SIWZ).

3.3.4. Chodniki

Ciągi komunikacyjne i powierzchnia przeznaczona pod kontener (na odpadki stałe) – kostka polbrukowa gr. min 6 cm, na podbudowie z piasku i kruszywa, zamknięta obrzeżem betonowym. Szczegółowe rozwiązania wg dokumentacji projektowej (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz SST ( zał. Nr 2 do SIWZ).

3.3.5. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego

Fundamenty i roboty związane z ich wykonaniem należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik nr 3 do SIWZ) i SST (załącznik nr 2 do SIWZ)  

3.3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki

Załącznik Nr 1 do SIWZ          Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót

Załącznik Nr 2 do SIWZ        Szczegółowe Specyfikacje Techniczne wykonania i odbioru robót

Załącznik Nr 3 do SIWZ         Dokumentacja projektowa

Załącznik Nr 4 do SIWZ        Przedmiar robót

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi
36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.

 

4.                  INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ

Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.

 

5.                  TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Przedmiot zamówienia realizowany w pożądanym terminie do 2 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.

 

6.                  OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU       DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki   określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1–3 ustawy Pzp, tj.:

6.1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia  działalności lub czynności;

6.1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym    i  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:

a)                  wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizowali co najmniej  trzy roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia,  z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ). Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.),

 

b)                 dysponują osobą/osobami posiadającą/posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:  1) konstrukcyjno-budowlanej, 2)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ksero, potwierdzone za zgodność z oryginałem, takich uprawnień oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

6.1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

6.1.4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych.

 

6.2.               Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

6.3.               Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

 

6.4.Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu:

 

6.4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 6 oraz Załącznik Nr 7 do  SIWZ.

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych:

1)   Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

2)   Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

 

6.4.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia:

1)      Wykaz wykonanych robót budowlanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 3 zadań o podobnym charakterze ; z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania  - wzór stanowi Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ.

Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty (protokoły odbioru, referencje …) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.

 

2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3)  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

oraz zaświadczenie/zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu  zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby

 (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem).

 

6.4.3.      W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:

1)        Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie wymaganych dokumentów
i oświadczeń w oparciu o zasadę „spełnia- nie spełnia”.

7.            INFORMACAJE NA TEMAT WADIUM

7.1.    Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości  5000,0 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych).

7.2.                 Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:

1)      pieniądzu,

2)      poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

3)      gwarancjach bankowych,

4)      gwarancjach ubezpieczeniowych,

5)      poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275).

7.3.                 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.

7.4.                  Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:

Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli

                Nr  80943010324000030320000002

 

W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.

7.5.    W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Rynek 5 37-410 Ulanów w kancelarii pok.9 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty.

    7.6. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

      8. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

1.      Kryterium Cena – znaczenie 80 pkt

80 (max liczba punktów  w ocenianej pozycji)

Gdzie:

KC - ilość punktów przyznanych Wykonawcy

CN - najniższa zaoferowana cena

COB – cena zaoferowana w ofercie badanej

 

2.    Kryterium termin wykonania- znaczenie 20 pkt

20 (max liczba punktów  w ocenianej pozycji)

Gdzie:

TR- ilość punktów przyznanych Wykonawcy

TN – najkrótszy termin realizacji

TOB – termin realizacji  w ofercie badanej

Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt.

9. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.      Ofertę należy złożyć w budynku Zamawiającego, ul. Rynek 5 37-410 Ulanów kancelaria pokój nr 9., w terminie do dnia 06-10 - 2008 roku, godz. 11:00

2.      Złożona oferta zostanie zarejestrowana (dzień, godzina) oraz otrzyma kolejny numer.

3.      Otwarcie ofert nastąpi w budynku Zamawiającego jak wyżej, pok. 11 dnia 06-10-2008 roku, godz. 11:05

10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1.      Wykonawca składając ofertę pozostaje nią związany przez okres 30 dni licząc od dnia upływu terminu składania ofert.

2.      W uzasadnionych przypadkach, co najmniej na 7 dni przed upływem terminu związania ofertą, Zamawiający może tylko raz zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.

3.      Zgoda Wykonawcy na przedłużenie okresu związania ofertą musi być wyrażona na piśmie i jest dopuszczalna tylko z przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.

4.      Wniesienie protestu po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu rozstrzygnięcia protestu.

12                             11. INFORMACJE: O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ,  O ZAMIARZE

                                  USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW WRAZ Z ADRESEM

                                  STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDĄ ZAMIESZCZONE DODATKOWE

                                  INFORMACJE DOTYCZĄCE DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW,

                                  INFORMACJE O PRZEWIDYWANYM WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

                                  Z ZASTOSOWANIEM AUKCJI ELEKTRONIOCZNEJ WRAZ Z ADRESEM STRONY

                                  INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ BĘDZIE PROWADZONA AUKCJA

                                  ELEKTRONICZNA:

                                  Zamawiający nie przewiduje:

1)      zawarcia umowy ramowej,

2)      ustanowienia dynamicznego systemu zakupów,

3) wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 Cztery ostatnie pliki należy skopiować do jednego folderu i uruchomić pierwszy z nich.

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska