1 |
Pełna nazwa Zamawiającego: |
GMINA I MIASTO ULANÓW |
Adres: |
URZĄD GMINY I MIASTA W ULANOWIE |
Ul. Rynek 5 , 37-410 Ulanów |
Telefon: |
015 8763041 |
Telefax: |
015 8763053 |
E-mail: |
miasto@ulanow.iap.pl |
N I P: |
865-001-17-45 |
2 |
Określenie trybu zamówienia: |
PRZETARG NIEOGRANICZONY |
3 |
Określenie sposobu uzyskania specyfikacji: |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia jest do odebrania w Urzędzie Gminy i Miasta Ulanów (pokój Nr 7).
Cena 1 egzemplarza wynosi 0,00 zł. lub do pobrania ze strony www.ulanow.iap.pl
Można ją kupić poprzez zapłatę w Kasie UG lub przesyłką pocztową za zaliczeniem pocztowym. |
4 |
Opis przedmiotu zamówienia i jego wielkości: |
„Modernizacja polegająca na przebudowie nawierzchni drogi gminnej Borki -Podosiczyna”
Technologia wykonania robót i pełny zakres jest określony załączniku do SIWZ |
5 |
Możliwość złożenia oferty wariantowej: |
Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych. |
6 |
Termin wykonania zamówienia: |
Dwa miesiące. |
7 |
Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełniania: |
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełnia warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Niespełnienie warunków spowoduje o d r z u c e n i e oferty. |
8 |
Informacja na temat wadium: |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium |
9 |
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: |
1. Cena oferty 100%
|