http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  21-09-2018 | 11:13
data ostatniej modyfikacji:  21-09-2018 | 11:13
informacja z sesji otwarcia 21.09.2018

 I.270.119.2018/1

Ulanów, 2018-09-19

 

INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA

(art. 86 ust. 5 ustawy Pzp)

 

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: I.270.119.2018.
Nazwa zadania:

Zadanie 1. Przebudowa drogi w m. Dąbrówka dz. nr ewid. 698/2 i 786
w km 0+000 - 385

Zadanie 2. Przebudowa drogi gminnej ul. Wólczańska nr 102834
w m. Glinianka w km 0+000 – 0+278

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty

---------------------------------------------------------------------------
Lp.:1

Nazwa wykonawcy:             

Adres wykonawcy:             

Cena oferty brutto:          

Okres gwarancji:                                   

Paweł Lach
Szyperki 39A, 37-405 Jarocin

319 503,69 zł
60 miesięcy


Lp.:2

Nazwa wykonawcy:             


Adres wykonawcy:             
Cena oferty brutto:          

Okres gwarancji:             

Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjno–Drogowego INŻDRÓG Sp. z o.o.
ul. Wrzosowa 97, 37-450 Stalowa Wola

292 908,51 zł
60 miesięcy

 

 

Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 216 638,70 zł brutto

Uwaga!

Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawa zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. I pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Wzór oświadczenia stanowi Formularz 3 dołączony do SIWZ.

 

 

____________________________________

                                                                                                  Stanisław Garbacz

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska