http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  20-12-2017 | 09:27
data ostatniej modyfikacji:  20-12-2017 | 09:27
zapytanie ofertowe 20.12.2017

 I.270.191.2017

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Gmina i Miasto Ulanów , ul. Rynek 5 37-410 Ulanów  NIP 602 001 65 10 Regon 830409488

Tel 15 876 30 41

e-mail: miasto@ulanow.iap.pl

zwany  dalej  Zamawiającym zaprasza do składania ofert na usługi o wartości poniżej 30 000 Euro netto pod nazwą Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej  w miejscowości Dąbrówka wraz z  rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Dąbrówka, Dąbrowica, Kurzyna Wielka

 

I.    TRYB POSTĘPOWANIA

 

Postępowanie prowadzone na podstawie  art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U z 2017 r., poz. 1579).

Postępowanie prowadzone w trybie konkurencyjnego wyboru wykonawców na podstawie art. 43a ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 (Dz. U. 2015, poz. 349 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 17 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu konkurencyjnego wyboru wykonawców zadań ujętych                              w zestawieniu rzeczowo-finansowym operacji i warunków dokonywania zmniejszeń kwot pomocy oraz pomocy technicznej (Dz. U. z 2017 r., poz. 106).

 

II. OPIS  PRZEDMIOTU  ZAMÓWIENIA

 

Przedmiotem  zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej  w miejscowości Dąbrówka wraz z  rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Dąbrówka, Dąbrowica, Kurzyna Wielka w branżach:

1) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;

2) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;

3) w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;

 

Inspektor nadzoru inwestorskiego robót sanitarnych będzie koordynatorem czynności inspektorów nadzoru.

 

Inwestycja jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020  w ramach operacji typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania 7.2 „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji  w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich”.

 

Kod CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego

 

 

 

 

Zakres robót budowlanych, które mają być objęte nadzorem:

 

1)      Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje realizacje robót budowlanych polegających na wykonaniu  sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dąbrówka.

Trasa kanalizacji związana jest ściśle z usytuowaniem budynków w w/w miejscowości i przebiega w taki sposób aby była możliwość podłączenia wszystkich budynków.

Zakres opracowania obejmuje:

a)      podłączenie do kanalizacji sanitarnej 99% budynków mieszkalnych znajdujących się w opracowywanym zakresie.

b)      kanały sanitarne główne grawitacyjne prowadzone na terenie miejscowości Dąbrówka wykonane z rur PVC Ø200 klasa sztywności 8 l<N/m2 o ściance litej

c)      przyłącza domowe objęte zakresem opracowania wykonane są do samego budynku z pominięciem istniejących odcinków przyłączy do zbiorników bezodpływowych z rur PVC Ø 160. Istniejące oraz projektowane budynki do których nie projektuje się przyłącza kanalizacyjnego są zobowiązani w przyszłości do poniesienia kosztów związanych z opracowaniem zgłoszenia przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku.

d)     pompownia główna z polimerobetonu (PRC) o średnicy 1500 - 1 szt.

e)      rurociągi tłoczne PE SDR 11 PN 80 Ø90

f)       zasilanie pompowni z sieci energetycznej NN - kablowe wg oddzielnego opracowania. W pompowni zainstalowany będzie system monitoringu kompatybilny z posiadanym przez inwestora systemem monitoringu istniejących przepompowni.

 

 

2)      Sieć wodociągowa Dąbrówka:

Projekt obejmuje wykonanie sieci wodociągowej wraz z uzbrojeniem podziemnym oraz hydrantem nadziemnym na działce: nr. ewid:799.Działki wyżej wymienione są objęte decyzją o warunkach zabudowy: GP.6730.6.2017 z dn. 27.02.2017 r., wydanym przez Burmistrza Gminy i Miasta Ulanów. W ramach budowy należy wykonać sieć wodociągową z rur PE 100 SDR 17 PN10 dz. 90 mm o długości L=164 m.,

3)      Sieć wodociągowa Dąbrowica:

Projektowana inwestycja prowadzona będzie przez obręb działek prywatnych i drogi gminnej. Przejście przez drogę wykonane będzie w systemie wykopowym z przywróceniem terenu do stanu pierwotnego. Przewody umieszczone będą poza strefą zamarzania na głębokości min 1,4m poniżej powierzchni drogi. W ramach opracowania zostanie doprowadzony przyłącz do domu jednorodzinnego. Projektowana sieć wodociągowa zostanie wykonana z rur PE100 SDR 17 PN10 o średnicy 63/3,8 mm. Projektowany przyłącz wodociągowy do budynku mieszkalnego zostanie wykonany z rur PE100 SDR 17 PN10 o średnicy 32/2,0 mm. Włączenie sieci do istniejącego wodociągu zaznaczono na planie sytuacyjnym węzłem „Z1”. Włączenie zgodnie z warunkami technicznymi poprzez nawiertki DN63 na przewodzie istniejącym i zasuwy 2” dla rur PE 63 mm. Projektowany przyłącz do domu jednorodzinnego wykonany z rur PE32 jako przedłużenie projektowanej sieci wodociągowej PE63 z zastosowaniem zwężki do PE32 i zasuwy 1”, usytuowanych na działce nr ewid. 549, węzeł „Z2”,

4)      Sieć wodociągowa Kurzyna Wielka:

Projektowana sieć wodociągowa obejmuje sieć rozdzielczą z rur PE100 SDR 17 PN10 110/6,6mm. Średnica przewodu ustalona została przy uwzględnieniu potrzeb pożarowych. Włączenie sieci do istniejącego wodociągu Ø110 mm zaznaczono na planie sytuacyjnym węzłami „Z1” i „Z2”. Włączenie przewidziano zrealizować poprzez zabudowę na przewodzie istniejącym trójnika i zasuwy dla rur PE 110 mm,

.

 

Szczegółowy zakres zadania inwestycyjnego, kórego ma  dotyczyć prowadzony nadzór inwestorski znajduje się                   w projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót – dostępnym na stronie internetowej Zamawiającego  www.ulanow.pl

 

 

Do zadań Inspektora Nadzoru należy w szczególności:

1)      sprawowanie nadzoru inwestorskiego z należytą starannością

2)      nadzorowania przebiegu realizacji zadania inwestycyjnego wraz z podejmowaniem działań dyscyplinująco-korygujących wobec Wykonawcy zadania inwestycyjnego celem zapewnienia najwyższej jakości wykonanych robót i dotrzymania zgodności postępu robót z przyjętym harmonogramem

3)      reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem budowlanym i pozwoleniem na budowę, przepisami prawa budowlanego oraz zasadami wiedzy technicznej i normami państwowymi;

4)      udział w przekazaniu placu budowy wykonawcy robót;

5)       udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego                                       w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność;

6)      rekomendowanie wszystkich zmian w dokumentacji technicznej, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych;

7)      sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót;

8)      kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego;

9)      sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych,                           a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych                               i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;

10)  sprawdzanie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (deklaracji zgodności, atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów itp.) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych, urządzeń i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem;

11)  uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych;

12)   odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających /potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy/;

13)   wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających okrycia robót lub elementów zakrytych;

14)   żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych              w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę;

15)   składanie Zamawiającemu raportów o stanie zaawansowania inwestycji oraz występujących w trakcie jej realizacji trudnościach, a także o dokonanych przez Wykonawcę robót odstępstwach od dokumentacji projektowej;

16)   rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej powstałych w toku prowadzonych robót, w tym także dokonywanie niezbędnych konsultacji z autorem projektu budowlanego;

17)   uczestniczenie w uzgodnieniach zmian rozwiązań technicznych mających wpływ na koszt inwestycji, warunki wykonawstwa, estetykę i jakość wykonywanych robót;

18)   przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów i przekazywaniu ich do użytkowania;

19)   sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez wykonawcę robót budowlanych całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji;

20)   potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych zgodnie z postanowieniami umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a wykonawcą robót budowlanych;

21)   dokonanie czynności odbiorów częściowych i odbioru końcowego inwestycji                          z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych oraz kierownika budowy;

22)   wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego;

23)   kontrola i weryfikacja przedkładanych kosztorysów powykonawczych i rozliczeń finansowych;

24)   przystąpienia do częściowych odbiorów robót oraz do odbioru końcowego zadania inwestycyjnego, po potwierdzeniu gotowości robót budowlanych do odbioru, a także prowadzenie i protokołowanie odbiorów;

25)  przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy                w trakcie dokonywania końcowego odbioru robót wraz z akceptacją i zatwierdzeniem dokumentacji oraz przekazaniem jej Zamawiającemu;

26)  udziału w procesie uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie;

27)  wykonania innych czynności zapewniających prawidłowy nadzór nad wymianą sieci wodociągowej, budową sieci kanalizacyjnej i wykonaniem punktu zrzutu;

28)  po zakończeniu robót podczas zgłaszania wad uczestniczenie w nadzorowaniu przeglądów gwarancyjnych w szczególności zadania te polegać będą na uczestnictwie w przeglądach gwarancyjnych (minimum raz w roku), w okresie gwarancji oraz nadzorowanie usunięcia przez Wykonawcę stwierdzonych wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi;

29)  potwierdzanie wpisem do dziennika budowy każdego pobytu na budowie.

 

Wykonawca będzie pełnił nadzór inwestorski według potrzeb wynikających z postępu robót, jednak nie rzadziej niż raz na tydzień oraz na każde wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy zadania inwestycyjnego dokonane telefonicznie.

 

Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora wskazany jest w załączniku nr 5 do niniejszego zapytania (projekt umowy).

 

 

III. TERMIN REALIZACJI NADZORU

 

Nadzorowana Inwestycja realizowana będzie w  terminie do  od przekazania placu budowy   do dnia 31.12.2018  roku

 

 

Od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego zadania, tj. 31.12.2018 r.

Wykonawca zobowiązany będzie także do uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych przeprowadzanych w okresie gwarancji i rękojmi.  

Termin realizacji zamówienia automatycznie wydłuży się jeżeli okres realizacji projektu (zgodnie                    z umową o dofinansowanie oraz umową o roboty budowlane) zostanie wydłużony. Cena zawarta                   w umowie nie ulegnie zmianie.

 

IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają  poniższe warunki udziału     w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną zdolność techniczną i zawodową.

 

Wykonawca musi wykazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jaka zostanie jej powierzona.

Osoba wymagana do pełnienia funkcji:

  1. Inspektor nadzoru branży sanitarnej posiadającego uprawnienia w branży instalacyjnej                  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
  2.  Inspektor nadzoru branży elektrycznej posiadającego uprawnienia budowlane w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
  3. Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, posiadającej uprawnienia budowlane w branży konstrukcyjno-budowlanej.

Kandydat do pełnienia funkcji Inspektor nadzoru powinien mieć doświadczenie  w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami, przy realizacji co najmniej na dwóch zadaniach, polegających na budowie, przebudowie sieci wodociągowej i  kanalizacji sanitarnej i wykonaniu przepompowni sieciowych.

 

Uprawnienia budowlane, o których mowa powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332). Dopuszcza się ważne i odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza się równoważne kwalifikacje, budowlane,                   z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz.65                    z późn. zm.).

Opis sposobu dokonania oceny spełnienia tego warunku:

W celu spełnienia tego warunku Wykonawca, wraz z Ofertą przedstawia wypełniony:

a)      Załącznik nr 2 do zapytania ofertowego - Wykaz osób, które będą uczestniczyć                       w wykonywaniu zamówienia  (wraz z uprawnieniami budowlanymi branży sanitarnej, elektrycznej i budowlano-konstrukcyjnej oraz zaświadczeniem o przynależności do izby inżynierów) oraz

b)      Załącznik nr 3 do zapytania ofertowego  - Wykaz zrealizowanych usług przez osobę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wraz z poświadczeniami/ referencjami/innymi dokumentami potwierdzającymi, iż osoba wskazana na Inspektora Nadzoru branży sanitarnej posiada doświadczenie  w  nadzorowaniu lub kierowaniu robót oraz, że zrealizowane usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie). Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia treści przedstawionych dokumentów.

 

V. PRZESŁANKI WYKLUCZENIA WYKONAWCY

 

1/ Nie wykazanie spełniania warunku udziału w postępowaniu

2/ Pozostawanie przez Wykonawcę z osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań  w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane                         z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy   w powiązaniu polegającym w szczególności na:

  • uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
  • posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
  • pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
  • pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
  • pozostawaniu z wykonawcą w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że może to budzić uzasadnione wątpliwości co do bezstronności tych osób.

3/ Złożenie więcej niż jednej oferty.

 

VI. PRZESŁANKI ODRZUCENIA OFERTY               

 

1.Oferta podlegać będzie odrzuceniu w przypadku, gdy:

1)      jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego.

2)      została złożona przez podmiot:

a)  niespełniający warunków udziału w postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego wykonawcy zamówienia określonego w zapytaniu ofertowym lub

b)  powiązany osobowo lub kapitałowo zamawiającym lub osobami, o których mowa                  w art.43a ust 4 ustawy lub,

3)        została złożona po terminie składania ofert określonym w zapytaniu ofertowym.

2. Oferta nie ulega odrzuceniu, mimo że została złożona przez podmiot powiązany osobowo lub kapitałowo z osobą, o której mowa w art. 43a ust. 4 ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2014- 2020 (Dz.U. poz. 349 i 1888,   z 2016 r. poz. 337 i 1579 oraz z 2017 r. poz. 5 i 60), jeżeli osoba ta nie będzie brała udziału  w dalszym postępowaniu w sprawie wyboru przez Zamawiającego Wykonawcy.

 

VII. KRYTERIA OCENY OFERT I OPIS SPOSOBU PRZYZNAWANIA PUNKTÓW

 

Ocenie będzie podlegać osoba pełniąca funkcję inspektora nadzoru branży sanitarnej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej                        w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych

 

1.    Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria oceny

ofert:

1) Cena – waga 80% = 80 pkt

2) Doświadczenie inspektora nadzoru – waga 20% = 20 pkt

2. Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych powyżej kryteriów oraz ich wagi. Oferty oceniane będą punktowo.

3. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu wag może osiągnąć oferta, wynosi: 100 pkt.

4. Kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom punkty przyznawane będą według następujących zasad:

1) Cena (C) – max 80 pkt

Ocena złożonych ofert wg kryterium „Cena”, dokonana zostanie według następującego wzoru:

            Cn

C= ---------------   x 80 pkt

            Co

gdzie:

C – przyznane punkty w ramach kryterium cena

Cn – najniższa cena ofertowa (brutto) spośród ważnych ofert

Co – cena (brutto) oferty ocenianej

 

W kryterium tym Wykonawca może otrzymać maksymalnie 80 pkt.

 

2) Doświadczenie Inspektora nadzoru (D)– max 20 pkt.

Kryterium doświadczenie Inspektora nadzoru będzie rozpatrywane na podstawie doświadczenia osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia- Inspektora nadzoru-  znaczenie kryterium 20 %=20 pkt.

Za skierowanie do pełnienia funkcji Inspektora nadzoru robót sanitarnych osoby posiadającej większe doświadczenie niż wymagane w warunku zdolność techniczna lub zawodowa osób, Zamawiający przyzna następującą ilość punktów:

              doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa osób na 2 zadaniach –0 pkt.

              doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa osób na 3 zadaniach – 10 pkt.

              doświadczenie spełniające warunek zdolność techniczna lub zawodowa osób na 4 i więcej zadaniach – 20 pkt.

 

3) Łączna ilość punktów ocenianej oferty (ocena końcowa):

W = C + D

gdzie:

W – ocena końcowa,

C – przyznane punkty w ramach kryterium „cena‟,

D – przyznane punkty w ramach kryterium „doświadczenie Inspektora nadzoru‟

 

5. Zamawiający będzie przyznawał punkty z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, przy założeniu, że jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „0” do „4” końcówkę tą pomija się, a jeżeli na trzecim miejscu po przecinku znajdzie się cyfra od „5” do „9” to liczbę na drugim miejscu po przecinku podwyższa się o „1”.

6. Jeżeli Zamawiający nie może wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z niższą ceną.

 

 Opis sposobu obliczenia ceny oferty

1.      Cena oferty to cena brutto.

2.      Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się wariantowości cen.

3.      Wynagrodzenie Wykonawcy będzie wynagrodzeniem ryczałtowym, którego definicję określa art. 632 § 1 Kodeksu cywilnego. Wynagrodzenie to obejmuje wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania całości zamówienia. Cena podana   w sposób określony w formularzu ofertowym powinna obejmować wszystkie koszty  i składniki, jakie trzeba będzie zapłacić za przedmiot zamówienia. Cenę ryczałtową oferty należy wyliczyć na podstawie indywidualnej kalkulacji, uwzględniając wszelkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia, w tym koszty gwarancyjne, podatki oraz rabaty, upusty itp., których Wykonawca zamierza udzielić. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia.

4.      Wykonawca określi w ofercie ryczałtową cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia (obejmującą rzeczywistą stawkę podatku od towaru i usług VAT, stosowaną w obrocie gospodarczym dla danego przedmiotu zamówienia)  podając ją w zapisie liczbowym i słownie.           W przypadku osób składających ofertę, które nie prowadzą działalności gospodarczej, z którymi Zamawiający zawrze umowę cywilno – prawną / umowę zlecenie lub umowę o dzieło/ w cenie oferty należy ująć wszystkie koszty związane z wypłata wynagrodzenia – w tym m.in. składki na ubezpieczenie społeczne jakie Zamawiający poniesie na realizacje tego zamówienia.,

5.      Cenę oferty należy podać w PLN. Cena musi być wyrażona w jednostkach nie mniejszych niż grosze (nie dopuszcza się podania jednostek w tysięcznych częściach złotego).

 

VIII.SPOSÓB PRZYGOTOWANIA I ZŁOŻENIA OFERTY

 

1.     Oferta powinna zostać przygotowana na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do zapytania ofertowego.

2.     Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3.     Oferta musi być przedstawiona w języku polskim.

4.     W przypadku, gdy załącznikiem do oferty jest kopia dokumentu, musi być ona potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem poprzez dodanie adnotacji: „za zgodność z oryginałem”                i umieszczenie podpisu upoważnionego przedstawiciela.

5.     Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane - zostaną zwrócone bez otwierania.

6.     Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

 

IX. MIEJSCE,TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA ,OFERT

 

1.      Termin składania ofert: do 29.12.2017 r. godz. 10.00.

2.      Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską.

3.      Ofertę należy złożyć osobiście, bądź za pośrednictwem poczty lub kuriera w formie pisemnej                  w zamkniętej kopercie (opakowaniu) w formie dokumentu podpisanego przez osobę/y uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz  na kopercie (opakowaniu) powinny widnieć nazwa i adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenie:

Oferta na pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania

 Uporządkowanie gospodarki ściekowej  w miejscowości Dąbrówka wraz z  rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach Dąbrówka, Dąbrowica, Kurzyna Wielka

Na kopercie należy podać również nazwę i adres Wykonawcy lub pieczęć firmową Wykonawcy.

4.      Miejsce złożenia oferty: Gmina i Miasto Ulanów ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów , sekretariat

5.      Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, Zamawiający niezwłocznie zwraca oferentom.

6.      Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert za pomocą faxu lub e-mailem.

7.      Zamawiający nie przewiduje publicznego otwarcia ofert.

8.      Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

X. ROZSTRZYGNIĘCIE ZAPYTANIA OFERTOWEGO

 

Informacja o rozstrzygnięciu zapytania ofertowego zostanie umieszczona na stronie internetowej:

a) Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa pod adresem https://www.portalogloszen.arimr.gov.pl

b) stronie internetowej Zamawiającego www.ulanow.pl

 

XI. INNE INFORMACJE DLA WYKONAWCÓW

 

1.      Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji treści zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert, z zastrzeżeniem:

a)      obowiązku wydłużenia terminu składania ofert, z uwzględnieniem czasu niezbędnego na możliwość dostosowania do wprowadzonych zmian treści ofert oraz

b)     odpowiedniego upublicznienia informacji o modyfikacji treści zapytania ofertowego na stronie internetowej Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa  pod adresem https://www.portalogloszen.arimr.gov.pl  oraz stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.ulanow.pl

2.      Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakończenia postępowania bez wyboru żadnej                 z ofert.

3.      Do niniejszego zapytania nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.

4.      Osobą uprawnioną do kontaktu ze strony Zamawiającego jest – Adam Martyna

tel. 15 8763041, email: miasto@ulanow.iap.pl

 

 

 

 

XII. ZAŁĄCZNIKI DO ZAPYTANIA OFERTOWEGO

1.        Formularz ofertowy (zał. nr 1)

2.        Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 2)

3.        Wykaz zrealizowanych usług przez osobę która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 3)

4.        Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania  – (zał. nr 4),

5.        Projekt umowy (zał. 5)

 

 

 files/fck/563/file/majdan_kanl/Inspektor/zapytanie_prow_majdan.pdf

files/fck/563/file/majdan_kanl/Inspektor/Za___nr_1-Formularz_ofertowy.doc

files/fck/563/file/majdan_kanl/Inspektor/Za___nr_2_-Wykaz_osob.doc

files/fck/563/file/majdan_kanl/Inspektor/Za___nr_3-_Wykaz_zrealizowanych_us_ug.doc

files/fck/563/file/majdan_kanl/Inspektor/Za___nr__4-O_wiadczenie_o_braku_podstaw_wykluczenia_z_post_powania.doc

files/fck/563/file/majdan_kanl/Inspektor/Za____nr__5-_Projekt_umowy.doc

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska