http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  20-12-2017 | 11:56
data ostatniej modyfikacji:  20-12-2017 | 11:56
wszczęcie postępowania 20.12.2017

 Ulanów , 20 grudzień  2017 r.

 

Zaproszenie do złożenia oferty

 

Zadanie będące przedmiotem niniejszego zamówienia, dotyczy przedsięwzięcia objętego wnioskiem o dofinansowanie realizacji projektu pn.: „Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy i Miasta Ulanów wraz z rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków” będącego przedmiotem aplikacji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa: IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego, działanie: 4.3. Gospodarka wodno-ściekowa, poddziałanie: 4.3.1. Gospodarka ściekowa.

 

Gmina i Miasto Ulanów zwraca się z prośbą o złożenie oferty na realizację usługi nadzoru nad realizacją powyższego projektu.

 

I. DANE ZAMAWIAJĄCEGO

Gmina i Miasto Ulanów

ul. Rynek 5

37-410 Ulanów

NIP 602 001 65 10

Regon 830409488

Tel 15 876 30 41

e-mail: miasto@ulanow.iap.pl

Kod CPV:

 

II. Główny przedmiot: 71.24.70.00-1 – usługi nadzoru nad robotami budowlanymi,

Przedmiot dodatkowy: 71.31.00.00-4 doradcze usługi inżynieryjne i budowlane.

 

III. PODSTAWA PRAWNA

1.       Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 o finansach publicznych (Dz. U. z 2009r. nr 157 poz. 1240 z późniejszymi zmianami).

2.       Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania ofertowego

3.       Szacunkowa wartość przedmiotu zamówienia została ustalona poniżej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 oraz z 2016 r. poz. 831 i 996 z późniejszymi zmianami).

4.       Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 Kodeks Cywilny ( Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93 z późniejszymi zmianami).


 

IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca nadzorze  nad realizacją projektu o tytule „Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy i Miasta Ulanów wraz z rozbudową i modernizacją oczyszczalni ścieków”.

Zakres oraz wartość robót budowlanych przewidzianych w ramach projektu znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://bip.ulanow.iap.pl/pl/1779/1/przetargi.html

Zamawiający zleci Wykonawcy wykonanie czynności związanych z nadzorem w powyższym projekcie. Wykonawca będzie odpowiedzialna za osiągnięcie założonych celów projektu. Do kluczowych jego obowiązków zaliczymy m.in. ogólne planowanie projektu, ustalenie standardów i zasad, opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, określenie wymagań projektu, nadzór nad realizacją projektu, zarządzanie: czasem, kosztami, zakresem i jakością.

Wykonawca w ramach zadania powoła Kierownika zespołu odpowiedzialnego za koordynację oraz realizację przedmiotowego zadania 

 

Podstawowe funkcje jakie będzie pełnił Wykonawca to:

1.       Organizacja  i nadzór nad projektem zgodnie z instrukcją, wytycznymi i innymi dokumentami wymaganymi w ogłoszeniu o naborze w ramach RPO WP 2014-2020

2.       Pełnienie funkcji Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru według standardów określonych w “Warunki Kontraktu na budowę” (czerwona książka) - Dla robót budowlanych i inżynieryjnych projektowanych przez Zamawiającego

3.       Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

4.       Organizowanie oraz prowadzenie spotkań koordynacyjnych.

5.       Monitorowanie postępu robót budowlanych

6.       Udział w odbiorze poszczególnych etapów prac pod względem zgodności usług z założeniami merytorycznymi i formalnymi określonymi m.in. w dokumentacji definiującej projekt oraz weryfikacja gotowości do odbioru produktów (odbiory częściowe, końcowe).

7.       Bieżące prowadzenie, kompletowanie i utrzymywanie dokumentacji projektu, w tym przygotowanie tych dokumentów dla potrzeb planowanych lub prowadzonych kontroli oraz czynny udział w wyjaśnieniu ewentualnych wątpliwości w zakresie związanym z zarządzaniem projektem - w czasie trwania umowy oraz po jej zakończeniu w okresie trwałości projektu.

8.       Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych.

 

Wymagania w stosunku do dyspozycyjności zespołu Wykonawcy

Zamawiający wymaga od Wykonawcy obecności na budowie minimum dwa razy w tygodniu (w trakcie prowadzenia robót):

Ø  Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

Ø  Inspektora  Nadzoru - Specjalista ds. sanitarnych,

Ø  Inspektora  Nadzoru - Specjalista ds. drogowych,

Ø  Inspektora Nadzoru - Specjalista ds. elektrycznych i AKPiA,

Ø  Specjalista - Technolog w zakresie oczyszczania ścieków oraz w każdym przypadku na żądanie Zamawiającego.

Ponadto od Specjalisty - Technolog w zakresie oczyszczania ścieków wymagana jest codzienna obecność w czasie trwania rozruchów technologicznych oczyszczalni ścieków oraz w trakcie uruchamiania poszczególnych obiektów oczyszczalni.

Zamawiający wymaga od Wykonawcy obecności Kierownik Zespołu Inspektorów Nadzoru:

Ø  minimum dwa razy w tygodniu w czasie trwania realizacji budowy,

Ø  w każdym przypadku na żądanie Zamawiającego,

Ø  w trakcie narad oraz spotkań koordynacyjnych,

Ø  w trakcie rozliczeń finansowych inwestycji.   

 

Forma przedstawiania wyników prac zespołu Wykonawcy:

1.       Raporty miesięczne z postępu robót budowlanych.

2.       Okresowy raport stanu wdrożenia systemu: lista celów do osiągnięcia oraz wytyczne dla zespołu wdrożeniowego Zamawiającego, zgodnie z harmonogramem projektu.

3.       Bieżące notatki przedstawiające pojawiające się zagrożenia i szanse dla procesu wdrożenia wraz ze wskazaniem potencjalnych kierunków dalszych działań.

4.       Notatki ze narad technicznych.

 

Obowiązki Wykonawcy w zakresie zasad oraz procedur

1.       Utrzymanie stałego kontaktu z Zamawiającym, zarówno bezpośredniego i telefonicznego oraz w postaci pisemnej - listownie, faksem, e-mailem - przy czym wiążące ustalenia z tych kontaktów muszą być potwierdzone w postaci protokołu albo notatki podpisanej przez obydwie Strony.

2.       Zachowanie przez cały okres trwania umowy bezwzględnej niezależności i nie podejmowanie jakichkolwiek czynności mających związek z zakresem obowiązków wykonawcy, a mogących wywołać podejrzenie o braku bezstronności Wykonawcy wobec Zamawiającego.

3.       Nieudzielenie jakichkolwiek informacji dotyczących Projektu osobom trzecim, niezaangażowanym formalnie w jego realizację, bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego co do treści i formy informacji, które mają zostać udzielone.

 

 

Umowa zostanie zawarta na czas określony i będzie liczona od dnia jej podpisania do dnia zakończenia

projektu. Warunki zmiany umowy zostały określone we wzorze umowy

 

 

V. ISTOTNE DLA WNIOSKODAWCY POSTANOWIENIA UMOWY

1.       Strony ustalają, że zapłata za wykonanie usługi będzie realizowana kwartalnie - w transzach, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę robót budowlanych faktur częściowych.

2.       Odbiór prac za poszczególne kwartały będzie realizowany poprzez sporządzenie przez Wykonawcę okresowych raportów stanu usługi, potwierdzonych przez Zamawiającego. Dokumenty te będą stanowiły podstawę do wystawiania faktur.

3.       Płatności będzie realizowana przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy, wskazany na fakturze, w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

 

VI. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wymagany termin realizacji zamówienia:

1.       Termin rozpoczęcia: od dnia zawarcia umowy,

2.       Termin zakończenia: do dnia zakończenia projektu.

 

VII. WYMAGANIA JAKIE WINIEN SPEŁNIĆ WYKONAWCA

1.       W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie później niż na dzień składania ofert wykażą, że posiadają doświadczenie w procesach , wdrażania i nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na budowie/rozbudowie/przebudowie minimum jednego obiektu oczyszczalni ścieków o wydajności (średniodobowej) co najmniej Qdśr = 800,00 m3/d.

 

2.       W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy  dysponują  następującymi  osobami  wraz  z informacjami  na  temat  ich  kwalifikacji  zawodowych, wykształcenia  i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności:

a) "Kierownik Zespołu Inspektorów Nadzoru" (1 osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:

Ø wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawne;

Ø minimum 3 letnie doświadczenie przy zarządzaniu inwestycjami, w tym świadczył usługi Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru, Inżyniera, Inżyniera Rezydenta, Przedstawiciela Inżyniera, przy co najmniej 1 zadaniu/kontrakcie  inwestycyjnym  polegającym na  wykonywaniu  robót budowlanych z zakresu ochrony środowiska o przepustowości średniodobowej minimum 300 m3/d.

 

b)   „Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej” (1 osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:

Ø minimum 3-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub jako Inspektor Nadzoru;

Ø uprawnienia  do  pełnienia  samodzielnych  funkcji  technicznych  w  budownictwie, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  07  lipca  1994r  Prawo  budowlane  (tekst  jedn.:  Dz.  U.  z  2016  r.,  poz.  290  z  późn.  zm.)  do  kierowania,  nadzorowania  i  kontrolowania  robót  w  specjalności  konstrukcyjno  budowlanej  lub odpowiadające im ważne uprawnienia w specjalności konstrukcyjno budowlanej, które zostały wydane  na  podstawie  wcześniej  obowiązujących  przepisów  przed  01.01.1995r.,

Ø należący do właściwej izby samorządu zawodowego;

 

c)      "Inspektor  Nadzoru- Specjalista ds. sanitarnych" (1  osoba),posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia:

Ø minimum 3-letnia praktyka zawodowa w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy lub jako Inspektor Nadzoru;

Ø uprawnienia  do  pełnienia  samodzielnych  funkcji  technicznych  w  budownictwie, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  07  lipca  1994r  Prawo  budowlane  (tekst  jedn.:  Dz.  U.  z  2016  r.,  poz.  290  z  późn.  zm.)  do  kierowania,  nadzorowania  i  kontrolowania  robót  w  specjalności  instalacyjnej  w  zakresie  sieci,  instalacji  i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub  odpowiadające  im  ważne  uprawnienia  w  specjalności  instalacyjno  - inżynieryjnej  w  zakresie  sieci  wodociągowych  i  kanalizacyjnych,  które  zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.,

Ø należący do właściwej izby samorządu zawodowego;

Ø doświadczenie jako kierownik budowy/robót sanitarnych lub Inspektor nadzoru robót sanitarnych na  min. 1  zadaniu na budowie/rozbudowie/przebudowie oczyszczalni ścieków,

 

d)   "Inspektor Nadzoru - Specjalista ds. drogowych" (1 osoba), posiadający następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i uprawnienia:

Ø uprawnienia  do  pełnienia  samodzielnych  funkcji  technicznych  w  budownictwie, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  07  lipca  1994r  Prawo  budowlane  (tekst  jedn.:  Dz.  U.  z  2016  r.,  poz.  290  z  późn.  zm.)  do  kierowania,  nadzorowania  i  kontrolowania  robót  w  specjalności  drogowej  lub  odpowiadające  im  ważne uprawnienia,  które  zostały  wydane  na  podstawie  wcześniej  obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.;

Ø należący do właściwej izby samorządu zawodowego;

 

e) "Inspektor Nadzoru - Specjalista ds. elektrycznych i AKPiA" (1 osoba),posiadający  następujące  kwalifikacje  zawodowe,  doświadczenie  i uprawnienia:

Ø minimum 3-letnia  praktyka  zawodowa  w  pełnieniu  funkcji  Kierownika  Budowy, Robót lub jako Inspektor Nadzoru,

Ø uprawnienia  do  pełnienia  samodzielnych  funkcji  technicznych  w  budownictwie, zgodnie  z  ustawą  z  dnia  07  lipca  1994r  Prawo  budowlane  (tekst  jedn.:  Dz.  U.  z  2016  r.,  poz.  290  z  późn.  zm.)  do  kierowania  robotami  w  specjalności instalacyjnej  w  zakresie  sieci,  instalacji  i  urządzeń  elektrycznych  i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995r.;

Ø należąca do właściwej izby samorządu zawodowego,

Ø doświadczenie jako kierownik robót elektrycznych i AKPiA lub Inspektor nadzoru robót elektrycznych i AKPiA na  budowie/rozbudowie/przebudowie min. 1 oczyszczalni ścieków,

 

f)  "Specjalista - Technolog w zakresie oczyszczania ścieków" (1 osoba),  posiadający  następujące  kwalifikacje  zawodowe,  doświadczenie  i uprawnienia:

Ø wykształcenie wyższe techniczne,

Ø co  najmniej  3-letnie łączne doświadczenie w pracy jako inspektor nadzoru branży technologicznej w zakresie oczyszczalni ścieków w tym nadzorowanie min. trzech oczyszczalniach ścieków lub kierownik rozruchu oczyszczalni ścieków w tym posiadający doświadczenie przy min. trzech rozruchach oczyszczalni ścieków lub projektant branży technologicznej w zakresie oczyszczalni ścieków w tym doświadczenie w zakresie opracowanie min. trzech projektów technologicznych oczyszczalni ścieków.

 

UWAGA!!

Zamawiający dopuszcza łączenie  stanowisk

 

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy w  szczególności  osób  wykonujących  następujące  czynności  w  zakresie  realizacji zamówienia:

a)      kierowanie  i  nadzorowanie,  koordynowanie  całości  przedmiotu  zamówienia  (1  osoba - Kierownika Zespołu Inspektorów Nadzoru) 

b)      Nadzór w branży konstrukcyjno budowlanej nad realizacją i rozliczaniem kontraktu  (1 osoba- Inspektor Nadzory branży konstrukcyjno budowlanej),

c)       Nadzór w branży sanitarnej nad realizacją i rozliczaniem kontraktu  (1 osoba- Inspektor Nadzory branży sanitarnej),

d)      Nadzór w branży elektrycznej nad realizacją i rozliczaniem kontraktu  (1 osoba- Inspektor Nadzory branży elektrycznej i teletechnicznej),

 

3.       W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej swym zakresem cały przedmiot zamówienia, z sumą gwarancyjną w wysokości co najmniej 200 000,00 zł na jeden wypadek ubezpieczeniowy wraz z potwierdzeniem jej opłacenia

 

4.       W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy  posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową (informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej), wystawiona nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w wysokości co najmniej 200 000,00 zł

5.       W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy osiągnęli w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roczny obrót w każdym roku obrotowym równy co najmniej co najmniej wartości 200 000,00 zł

 

 

VIII. SPSÓB OBLICZENIA CENY

Wykonawca przedstawi w ofercie cenę brutto i netto obejmującą całość przedmiotu zamówienia, podając ją w zapisie liczbowym i słownym.

 

IX. KRYTERIA OCENY OFERT

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:

         kryterium - cena (c)- waga 100%

C=Cn/Cb x 100

gdzie:

Cn - najniższa cena spośród ofert nieodrzuconych

Cb - cena oferty badanej (ocenianej)

                                                                                                                            


X. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.       Ofertę stanowi wypełniony druk „Formularz oferty" - Załącznik nr 1. Wykonawca może złożyć ofertę na własnych formularzach, których treść musi być zgodna z formularzami załączonymi do zapytania.

2.         Oferta musi być napisana w języku polskim, pismem czytelnym.

3.         Oferta powinna zawierać:

-             wypełniony „Formularz oferty"- Załącznik nr 1,

-             wypełniony „Wykaz usług" - Załącznik nr 2,

-             dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług oraz dokumenty potwierdzające posiadanie stosownego wykształcenia (kopie dyplomów, potwierdzone za zgodność z oryginałem), o których mowa w części WYMAGANIA JAKIE WINIEN SPEŁNIĆ WYKONAWCA punkty 1 i 2,

-    kopię polisy (potwierdzoną za zgodność z oryginałem), o której mowa w części WYMAGANIA JAKIE WINIEN SPEŁNIĆ WYKONAWCA punkt 3,

-    oświadczenie, że wykonawca nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne, posiada zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych - Załącznik nr 3,

-    oświadczenie o akceptacji treści umowy, wraz z zobowiązaniem (w przypadku wyboru oferty) do jej podpisania, w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego - Załącznik nr 4.

Wzór w/w umowy stanowi Załącznik nr 5.

 

XI. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Prosimy o składanie ofert za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-maila: miasto@ulanow.iap.pl ; lub pisemnie w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta Ulanów ul. Rynek 5  we wtorki w godz. 8.00-16.00, w pozostałe dni w godz. 7.30-15.30

Termin składania ofert upływa do dnia 29  grudnia  2017r. o godzinie 15.00

UWAGA! Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z ww. opisem ponosi Wykonawca. Oferty złożone po terminie nie będą brane pod uwagę i zwrócone zostaną Wykonawcy bez otwierania.

OSOBA DO KONTAKTU- Adam Martyna

Zamawiający zastrzega sobie możliwość niedokonania wybory z żadnych z oferentów bez podania przyczyny i uzasadnienie swojego stanowiska.

Osoby reprezentujące jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, którym ustawa przyznaje zdolność prawną oraz osoby reprezentujące osoby prawne zobowiązane są dołączyć dokument z którego wywodzą swoje umocowania do działania w imieniu tychże podmiotów w oryginale względnie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Podmioty składające oferty w imieniu własnym i pozostałych podmiotów uczestniczących w spółce cywilnej zobowiązane są dołączyć oświadczenie pozostałych wspólników wyrażające zgodę na złożenie oferty w oryginale względnie kopii potwierdzających za zgodność z oryginałem.

Podmioty występujące w konsorcjum zobowiązane są złożyć pełnomocnictwo do działania w imieniu i na rzecz pozostałych konsorcjantów w oryginale względnie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

 files/fck/563/file/Oczyszczalnia_2017/inspekor/Inspektor__oczyszczalnia_grudzien.doc

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska