http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
Oświadczenia majątkowe za 2019 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2018
Rejestry i ewidencje
Oświadczenia związane z zakończeniem i rozpoczęciem zatrudnienia - 2018 r.
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na rozpoczęcie kadencji 2018-2023
Oświadczenia Radnych Rady Miejskiej na zakończenie kadencji 2014-2018
Oświadczenia majątkowe za 2017 rok
Oświadczenia majątkowe za rok 2016
Oświadczenia majątkowe za rok 2015
Oświadczenia składane na początek kadencji 2014-2018
Stowarzyszenia, organizacje pozarządowe
Oświadczenia składane na koniec kadencji (2010-2014) /zatrudnienia
Oświadczenia majątkowe za rok 2014
Jednostki organizacyjne
Rejestr zmian
Informacje nieudostępnione
Jednostki pomocnicze
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Rejestr zmian 
INNE
 
Treść archiwalna z dnia: 2006-09-04 10:07:36
Przetargi
Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy "Błękitny San" (projekt) - 2006-09-01

Ośrodek Rekreacyjno-Sportowy "Błękitny San" (projekt)

 

 

Pieczęć

zamawiającego 

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH W ARUNKÓW ZAMÓWIENIA

w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na

Ośrodek rekreacyjno – sportowy „Błękitny San”

 

I.                   Zamawiający:

1.      Pełna nazwa zamawiającego:

Gmina i Miasto Ulanów

2.      Adres:

37-410 Ulanów , ul. Rynek 5

3.      REGON:

830409488

4.      Internet:

http. www.ulanow.iap.pl  , e-mail:  miasto@ulanow.iap.pl

5.      Numer telefonu:. 015 8763041 ., faks: 015 8763053

 

II.                Pracownicy zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z wykonawcami:

1.         Imię i nazwisko: Adam Martyna, Czesław Konecki

2.         Stanowisko służbowe: Inspektor ds. inwestycji

3.         Numer telefonu: 015 8763041 wew.18

4.         E-mail: miasto@ulanow.iap.pl

5.         Numer pokoju (w siedzibie zamawiającego): 7 

6.         Godziny, w których udzielane są informacje dotyczące przetargu: 7.30-15.30

 

III.             Przedmiot zamówienia:

1.         Opis przedmiotu zamówienia: . Ośrodek rekreacyjno – sportowy „Błękitny San” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1. do SIWZ.

 

2.         Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza* możliwości składania ofert częściowych.

 

 

3.         Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza* możliwości składania ofert wariantowych

 

.

IV.              Informacje o przetargu:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

 

V.                 Zamawiający przewiduje/nie przewiduje w okresie 3 lat od podpisania umowy udzielenie następujących zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy:

..........................................................................................................................................

VI.              Sposób przygotowania oferty:

1.      Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały:

a)       wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ),

b)       oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr.3 do SIWZ),

c)       oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr.4 do SIWZ),

d)       dokumenty wymienione w rozdziale VIII SIWZ,

e)       wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy,

f)         wypełnione kosztorysy szczegółowe .

2.      Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

3.      Sposób przygotowania oferty:

a)       Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim

b)       Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być podpisane przez osobę (osoby) uprawnioną do występowania w imieniu wykonawcy.

c)       Wszystkie strony oferty wraz z załącznikami powinny być spięte w sposób zapobiegający jej dekompletacji.

d)       Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę lub przez osobę upoważnioną.

4.      Opakowanie i oznakowanie ofert :

a)       Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu w siedzibie zamawiającego, pok. nr.7 , Ulanów ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów , woj. podkarpackie

b)       Opakowanie powinno być oznaczone w następujący sposób:

Oferta na Ośrodek rekreacyjno – sportowy „Błękitny San”

 

 

VII.           Warunki wymagane od wykonawców: 

W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy :

1.      Spełniają następujące warunki:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,     jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

 

2.      Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych.

 

VIII.        Informacja o dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych:

W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty:

1.      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

2.      Aktualnej informacji z  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy ,  wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.      Aktualnej informacji z  Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy ,  wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

4.      Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.).

5.      Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem).

6.      Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

7.      Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca

8.      Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

9.      Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10.  Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych o podobnym zakresie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty  te zostały wykonane należycie;( protokoły  końcowe odbioru robót ) .

11.  Informacji  banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w którym wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.

12.  Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności

 

 

Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

 

IX.              Wadium:

Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości  100 000,00

Dopuszczalne formy wniesienia wadium:

a)       w pieniądzu,

numer konta zamawiającego

BS Stalowa Wola o/Ulanów nr  80 94301032 4000 0303 2000 0002

b)       poręczenie lub gwarancja bankowa,

c)       gwarancja ubezpieczeniowa,

d)       poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824)

 

Nie wniesienie wadium lub wniesienie wadium po terminie składania ofert spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.:

 

 

X.                 Zabezpieczenie należytego wykonania umowy

Zamawiający  żąda zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie i na zasadach przewidzianej w art. 148 – 151 Ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych , w wysokości 3% ceny całkowitej podanej w ofercie,  w dniu zawarcia umowy .

 

XI.              Termin, do którego wykonawca będzie związany złożoną ofertą:

Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni,

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XII.           Termin realizacji zamówienia:

Pożądany / wymagany* termin realizacji zamówienia:. 20 m-cy

 

XIII.        Opis sposobu obliczania ceny oferty:

Cena powinna być podana:

a) cyfrowo i słownie w złotych polskich,

b) zgodnie z załączonym formularzem oferty, tj.: cena netto, podatek VAT, cena brutto,

Zamawiający poprawi ewentualne omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny zgodnie z zasadami określonymi w art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych i zwróci się o akceptację poprawionej ceny do wykonawcy.

Zamawiający odrzuci ofertę zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub zawierającą błędy w obliczeniu ceny (art. 89 ust. 1 pkt 6 ustawy).

 

XIV.        Opis kryteriów wyboru oferty oraz ich znaczenie:

1.      Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem

a) cena wykonania  100%

 

XV.           Wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy:

1.      Jeżeli zamówienie nie zostanie wykonane w terminie wskazanym w   Umowy z winy Dostawcy/Wykonawcy będzie on zobowiązany do zapłaty na rzecz Zamawiającego kary umownej w wysokości 0,01 % wartości wynagrodzenia określonego w § umowy (kwoty  ........... zł), za każdy dzień zwłoki.

2.      Jeżeli niewykonanie zamówienia będzie spowodowane przyczynami niezależnymi od Dostawcy/Wykonawcy (np. działanie siły wyższej) Zamawiający wyznaczy w porozumieniu z Dostawcą/Wykonawcą dodatkowy termin wykonania zamówienia

3.      Jeżeli Dostawca/Wykonawca wykona zamówienie w sposób nienależyty Zamawiający może potrącić do 5% wartości wynagrodzenia.

4.      Jeżeli wysokość szkody poniesionej przez Zamawiającego w wyniku nienależytego wykonania zamówienia przekracza wysokość kar umownych, Zamawiający może żądać odszkodowania na zasadach ogólnych.

 

 

XVI.        Sposób udzielania wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

1.      Każdy wykonawca, ma prawo zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ w terminie nie późniejszym niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

2.      Pytania wykonawców muszą być sformułowane na piśmie.

3.      Zamawiający prześle treść wyjaśnienia jednocześnie wszystkim wykonawcom , którym doręczono specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania.

4.      Zamawiający zamierza/nie zamierza zwołać zebranie wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących SIWZ.

 

XVII.     Informacje o terminie, miejscu składania i otwarcia ofert oraz trybie otwarcia i oceny ofert:

1.      Terminy i miejsce otwarcia ofert:

Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, tj. Ulanów ul. Rynek 5 , 37-410 Ulanów , woj. podkarpackie

pok. nr:7

·        Termin składania ofert: 2006-10-10  do godz. .11.00

·        Termin otwarcia ofert: .2006-10-10godz. 11.05

Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcy bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu.

2.      Tryb otwarcia ofert:

Otwarcie ofert jest jawne.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Po otwarciu ofert zamawiający poda imię i nazwisko, nazwę (firmę) oraz adres (siedzibę) wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny oferty, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji, warunków płatności zawartych w ofercie.

3.      Ocena ofert.

Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert na posiedzeniu niejawnym.

 

XVIII.  Tryb zawarcia umowy:

1.      Umowa zostanie zawarta z wybranym wykonawcą w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, jednak nie później niż przed upływem terminu związania ofertą. Zawiadomienie o wyborze oferty określające termin zawarcia umowy zostanie niezwłocznie doręczone wybranemu wykonawcy.

 

2.      Ogólne warunki umowy / wzór umowy / regulamin* stanowi załącznik do SIWZ Nr 5

 

XIX.        Środki odwoławcze:

Tym wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w trakcie postępowania w wyniku naruszenia przez zamawiającego określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177) przepisów, przysługują środki odwoławcze:

·        protest (art. 180 - 183 ustawy),

  • odwołanie (art. 184 – 193 ustawy) oraz
  • skarga do sądu okręgowego (art. 194 – 198 ustawy).

 

 

XX.           Postanowienia końcowe:

W sprawach nieuregulowanych w niniejszej specyfikacji mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177) oraz przepisy kodeksu cywilnego.

 

Wykaz załączników:

 

Załącznik nr 1

Szczegółowy opis zamówienia

Załącznik nr 2

Oferta

Załącznik nr 3

Oświadczenie , art. 24

Załącznik nr 4

Oświadczenie , art. 22 , ust. 1

Załącznik nr 5

Wzór umowy

 

 

 

 

* odpowiednie podkreślić

 

Z a ł ą c z n i k   N r   I

Strona_tytulowa.pdf (20.79 Kb)

01 Projekt zagospodarowania:

Mapa__stan_istniejacy.pdf (1.67 Mb)

Mapa_ewidencyjna.pdf (947.48 Kb)

Opis_techniczny_do_projektu_zagospodarowania.pdf (1.13 Mb)

Projekt_zagospodarowania_terenu.pdf (1.58 Mb)

02 Projekt bosmanki

Bosmanka__elewacje.pdf (270.86 Kb)

Bosmanka__plyta_stropowa_patreru.pdf (1.14 Mb)

Bosmanka__plyta_stropowa_pietra.pdf (617.78 Kb)

Bosmanka__przekroj_AA.pdf (225.23 Kb)

Bosmanka__rzut_dachu.pdf (164.83 Kb)

Bosmanka__rzut_fundamentow_i_przekroje.pdf (212.45 Kb)

Bosmanka__rzut_parteru.pdf (265.10 Kb)

Bosmanka__rzut_pietra.pdf (223.06 Kb)

Bosmanka__rzut_wiezby_dachowej.pdf (225.72 Kb)

Bosmanka__schematy_konstrukcyjne.pdf (134.10 Kb)

Bosmanka__schody_zewnetrzne_stalowe.pdf (337.55 Kb)

Bosmanka__szczegol_A.pdf (155.47 Kb)

Bosmanka__zestawienie_stolarki.pdf (168.94 Kb)

Opis_techniczny_do_projektu_bosmanki.pdf (378.08 Kb)

03 Projekt trybuny sportowej, schodów terenowych, ogrodzenia

Ogrodzenie.pdf (281.23 Kb)

Opis_techniczny_do_projektu_budowy_trybun.pdf (1.66 Mb)

Przekroje_trybuny_I.pdf (350.27 Kb)

Przekroje_trybuny_II.pdf (148.69 Kb)

Przekroj_trybuny__zadaszenie.pdf (156.20 Kb)

Rzut_dachu.pdf (44.59 Kb)

Rzut_fundamentow.pdf (120.55 Kb)

Rzut_trybuny.pdf (253.44 Kb)

Schemat_konstrukcyjny_dachu.pdf (66.45 Kb)

Schemat_montazowy.pdf (162.63 Kb)

Schody_I.pdf (93.66 Kb)

Schody_II.pdf (87.42 Kb)

Schody_III.pdf (87.42 Kb)

Stopa_fundamentowa_S1_S4.pdf (111.24 Kb)

Stopa_fundamentowa_S2.pdf (130.58 Kb)

04 Projekt sceny

Elewacje.pdf (212.79 Kb)

Opis_techniczny_do_projektu_sceny.pdf (1.03 Mb)

Projekt_sceny__elewacja_polnocna.pdf (1.14 Mb)

Projekt_sceny__rzut_dachu.pdf (859.33 Kb)

Projekt_sceny__rzut_konstrukcyjny_dachu.pdf (1015.11 Kb)

Projekt_sceny__rzut.pdf (864.14 Kb)

Scena__przekroj_AA.pdf (253.84 Kb)

Scena__rzut_fundamentow.pdf (433.82 Kb)

Schemat_konstrukcyjny_dachu.pdf (22.78 Kb)

Slupy_S1_S2.pdf (138.98 Kb)

Wiazar_K1.pdf (464.08 Kb)

Wiazar_K2.pdf (406.83 Kb)

Wiazar_K3.PDF (389.94 Kb)

Wiazar_kratowy_K4.pdf (23.40 Kb)

05 Przyłącza i instalacje wewnętrzne

Instalacje_co_i_wentylacja_rzut_parteru.pdf (30.99 Kb)

Instalacje_co_i_wentylacja_rzut_pietra.pdf (25.56 Kb)

Instalacje_wodkan_rozwiniecia.pdf (43.26 Kb)

Instalacje_wodkan_rzut_parteru.pdf (39.54 Kb)

Instalacje_wodkan_rzut_pietra.pdf (22.76 Kb)

Opis_techniczny_do_przylacza_i_instalacji_wewnetrznych.pdf (40.42 Kb)

06 Przełożenie gazociągu

Gazociag_w_rurze_ochronnej.pdf (28.84 Kb)

Opis_techniczny_przelozenia_gazociagu.pdf (81.88 Kb)

Polaczenie_wtryskowe_rur_PE_Stal.pdf (792.47 Kb)

07 Przyłącza i instalacje elektryczne

Opis_do_instalacji_wewnetrznej.pdf (1.06 Mb)

Opis_do_oswietlenia_terenu.pdf (739.31 Kb)

Opis_do_przylaczy_i_instalacji_elektrycznej.pdf (1.88 Mb)

Schemat_zasilania.pdf (923.68 Kb) 

08 drogi dojazdowe, place i chodniki

Drogi_chodniki_place__przekroje_poprzeczne_I.pdf (556.60 Kb)

Drogi_chodniki_place__przekroje_poprzeczne_II.pdf (1.07 Mb)

Opis_techniczny_do_projektu_drog_dojazdowych_placow_i_chodnikow.pdf (2.24 Mb)

Profil_podluzny_chodnikow.pdf (726.06 Kb)

Projekt_zagospodarowania_terenu__drogi.pdf (1.55 Mb)

09 Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

Informacja_dotyczaca_bezpieczenstwa_i_ochrony_zdrowia.pdf (47.51 Kb)

10 Budowa przystani i regulacja brzegu rzeki San

Mapa__stan_istniejacy.pdf (1.67 Mb)

Mapa_ewidencyjna.pdf (754.36 Kb)

Mapa_orientacyjna.pdf (3.04 Mb)

Opis_techniczny_budowy_przystani_i_regulacji_brzegu_rzeki_San.pdf (444.99 Kb)

Projekt_zagospodarowania_terenu.pdf (1.64 Mb)

Przekroj_AA.pdf (249.16 Kb)

Przekroj_podluzny_pochylni_dla_lodzi.pdf (243.91 Kb)

Rzut_przystani.pdf (598.22 Kb)

Typy_budowli__rysunki_konstrukcyjne_I.pdf (197.77 Kb)

Typy_budowli__rysunki_konstrukcyjne_II.pdf (205.65 Kb)

11 Projekt muru oporowego i fundamentu pod wodociągarka schodową

Fundament_pod_wciagarke.pdf (22.62 Kb)

Opis_techniczny_do_schodow_terenowych_i_muru_oporowego.pdf (197.74 Kb)

Przekroje_sciana_oporowa.pdf (93.79 Kb)

Rzut_fundamentu.pdf (29.67 Kb)

Schody.pdf (120.32 Kb)

Szczegol.pdf (17.21 Kb)

12 Część kosztorysowa

01._Bosmanka.pdf (63.30 Kb)

02._Scena.pdf (35.18 Kb)

03._Trybuna.pdf (35.32 Kb)

04._Droga_dojazdowa.pdf (37.56 Kb)

05._Chodniki_i_deptak_spacerowy.pdf (41.48 Kb)

06._Zagospodarowanie_terenu.pdf (23.85 Kb)

07._Sieci_i_instalacje_elektryczne.pdf (66.74 Kb)

08._Sieci_i_istalacje_sanitarne.pdf (52.13 Kb)

09._Ogrodzenie.pdf (24.98 Kb)

10._Regulacja_brzegu.pdf (26.76 Kb)

11._Przystan_kajakowa__basen.pdf (39.72 Kb)

12._Pomosty_przystani.pdf (24.08 Kb)

13._Opaska_i_pomost_Bieliny.pdf (28.11 Kb)

14._Zadaszenie_Bieliny.pdf (27.12 Kb)

 

oferta_zal_2.doc (24.50 Kb)

oświadczenie Zal_3.doc (20.00 Kb)

oświadczenie Zal_4_.doc (20.50 Kb)

Umowa_wzor_zal_5.doc (42.00 Kb)

F_o_r_m_u_l_a_r_z______c_e_n_o_w_y.doc (41.50 Kb)

 

 

 

 

 

««« powrót
 
 


Interaktywna Polska