http://www.bip.gov.pl
  Drukuj strone
URZĄD
Dane podstawowe
Godziny urzędowania
Organizacja urzędu
Struktura organizacyjna
Budżet, Sprawozdania
Informacja o stanie majątkowym Gminy
Przetargi
Raport o stanie Gminy
WŁADZE
OGŁOSZENIA - AKTUALNOŚCI
Wykaz danych o ochronie środowiska
NABÓR
MOJA SPRAWA
PRAWO LOKALNE
TUTYSTYKA
INNE
WYBORY-OGŁOSZENIA
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
REDAKCJA
STATYSTYKA
Elektroniczna skrzynka podawcza - ePUAP
STRATEGIA ROZWOJU GMINY ULANÓW NA LATA 2016-2020
MIEJSCOWY PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Gminne Programy Profilaktyczne
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Ochrona danych osobowych
Katalog usług PSeAP
Rada Miejska w Ulanowie - nagrania wideo
Powszechny Spis Rolny 2020
Deklaracja dostępności Strony interenetowej Gminy i Miasta Ulanów


 
Przetargi 
URZĄD
 
data publikacji:  19-04-2016 | 15:15
data ostatniej modyfikacji:  19-04-2016 | 15:19
wszczęcie postępowania 19.04.2016

 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 
 
 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
 
Ogłoszenie dotyczy:  
V zamówienia publicznego 
 zawarcia umowy ramowej 
 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) 
 
 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
 
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Ulanów , ul. Rynek 5, 37-410 Ulanów, woj. podkarpackie, tel. 15 8763041 w. 32.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ulanow.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1.Przebudowa sieci dróg we wsi Bieliny wraz ze skomunikowaniem się z drogą powiatową Nr 1062 R Ulanów - Podolszynka - Krzeszów 2.Remont drogi gminnej na dz. nr 980 w m. Bieliny 3.Przebudowa sieci dróg we wsi Bieliny wraz ze skomunikowaniem się z drogą powiatową Nr 1062 R Ulanów - Podolszynka - Krzeszów na odcinku od km 0+0763 do km 1+260.
 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ul. św. Wojciecha w miejscowości Bieliny , droga nr 1076 R Bieliny - Rudnik na projektowanym do przebudowy odcinku od km 0+037 do km 1+836 na działce ewidencyjnej nr 1112 posiada obecnie nawierzchnie bitumiczną o szerokości zmiennej od 5.0 do 6.0 m, lewostronny i prawostronny ciąg pieszy o szerokości śr. 1.5 m oraz prawostronne pobocza gruntowe o zmiennej szerokości, średnio o 0,75 m, rowy odwadniające oraz kanalizację burzową. Na odcinku planowanej przebudowy nawierzchnia drogi posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym, wyboje, oraz spękania świadczące o utracie nośności konstrukcji drogi. Pobocza zdeformowane, rowy zamulone powodują zakłócenia w prawidłowym odwodnieniu korpusu drogowego. Projektowany stan zagospodarowania polegać będzie na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez: - wzmocnienie konstrukcji istniejącej jezdni, zapewniające przeniesienie prognozowanych obciążeń ruchem kategorii KR2, poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, - odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety, założone spadki poprzeczne i podłużne jezdni i poboczy do istniejących rowów odwadniających, - poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami poprzez ukształtowanie prawidłowych parametrów; szerokości i krzywizn łuków poziomych jezdni wlotów. Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu; - nawierzchnia jezdni: 9 880,50 m² - pobocza: 1 623,75 m² - chodniki: 1 689,50 m² 2. Ul. Zawiejska w miejscowości Bieliny, droga nr 102841R na projektowanych do przebudowy odcinku od km 0+010 do km 0+763 na działkach ewidencyjnych nr 1216, 1249/2, 154 posiada obecnie nawierzchnie bitumiczną o szerokości zmiennej od 4.0 do 6.0 m, prawostronne i lewostronne pobocza gruntowe o zmiennej szerokości, średnio 0,75 m, oraz kanalizację burzową. Na odcinku planowanej przebudowy nawierzchnia drogi posiada deformacje w przekroju podłużnym i poprzecznym, ubytki , wyboje oraz spękania świadczące o utracie nośności konstrukcji drogi. Pobocza zdeformowane posiadające na części drogi krawężniki przeznaczone do likwidacji. Projektowany stan zagospodarowania polegać będzie na przebudowie elementów geometrycznych i konstrukcyjnych drogi poprzez: - wzmocnienie konstrukcji istniejącej jezdni, zapewniające przeniesienie prognozowanych obciążeń ruchem kategorii KR1, poprzez ułożenie nowych warstw konstrukcyjnych z betonu asfaltowego, - odprowadzenie wód opadowych z korpusu drogowego przez ukształtowanie niwelety, założone spadki poprzeczne i podłużne jezdni i poboczy do istniejących rowów odwadniających oraz kanalizacji burzowej, - poprawę geometrycznych i konstrukcyjnych parametrów istniejącego skrzyżowania z drogami poprzez ukształtowanie prawidłowych parametrów; szerokości i krzywizn łuków poziomych jezdni wlotów, Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu; - nawierzchnia jezdni: 4 446,10 m² - pobocza: 941,0 m² Ad.2. Projektowany remont drogi gminnej w m. Bieliny na działce nr ew. 980 jako droga klasy D (dojazdowa) stanowi ważny szlak komunikacyjny w układzie Gminy Ulanów . Przebiega przez tereny zabudowane. Jezdnia na części ciągu posiada obecnie konstrukcję podatną o nawierzchni tłuczniowej , jej szerokość w stanie istniejącym wynosi śr. od 3,00 do.3,50 m. Pobocza gruntowe o średniej szerokości 0,5 m . Stan techniczny nawierzchni określony wg czterostopniowej klasyfikacji SOSN, ma podstawie inwentaryzacji i wizualnej oceny uszkodzeń, odnosi ją do klasy D - stan zły, tj. nawierzchnia z uszkodzeniami wymagająca zaplanowania pilnych zabiegów remontowo - modernizacyjnych. Istniejące uszkodzenia świadczą o zbyt małej nośności, ubytki, wyboje stwarzają, szczególnie w okresie wiosennych roztopów, bardzo duże zagrożenie dla bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Mimo remontów cząstkowych stan jezdni przedmiotowego ciągu drogowego sukcesywnie uległ na skutek obfitych opadów deszczu degradacji. Jedyną szansą na zahamowanie tego procesu, oraz dostosowanie parametrów geometryczno - konstrukcyjnych do aktualnie panujących warunków ruchu jest gruntowany remont. Droga obecnie obciążona jest ruchem o natężeniu KR-1 i stanowi funkcję drogi dojazdowej (klasa D). STAN PROJEKTOWANY: Dane wyjściowe: a) Liczba osi obliczeniowych 100 kN na dobę na obliczeniowy pas ruchu z prognozowanego SDR w połowie okresu eksploatacji przebudowanej drogi: L = 11 osi 100 kN / dobę, (KR1), b) Roczny wzrost ruchu: p = 5 %, c) Podbudowa nawierzchni: tłuczeń ,mieszanka mineralno-asfaltowa d) Prędkość projektowa 40 km / h e) Obliczeniowy okres eksploatacji drogi po wykonaniu wzmocnienia: 10 lat, f) Droga jednojezdniowa, jednopasowa. Projektowane parametry geometryczne: nawierzchnia jezdni o szerokości od 3,00 do 3,50 m na wszystkich odcinkach o przekroju dwustronnym ze spadkiem o wartości 2 % na nawierzchni bitumicznej. pobocza o szerokości 0,5 m ze spadkiem 6 % ukształtowanie osi jezdni w planie bez zmian (po istniejącej trasie), po wytyczeniu przed rozpoczęciem robót za pomocą tyczek oraz palików, niweleta osi jezdni podniesiona o całkowitą grubość projektowanych warstw konstrukcyjnych, poza tym bez zmian. Ad. 3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie drogi o nawierzchni bitumicznej. Projektuje się na odcinku od km 0+763 do km 1+260 wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego. Na całej długości szerokość jezdni zmienna od 3,0 m do 6,0 m. Nawierzchnia : dwie warstwy betonu asfaltowego - warstwa wiążąca o grubości 4 cm i ścieralna grubości 3 cm. Dodatkowo projektuje się obustronne pobocze o szerokości 0,5 m. Odwodnienie będzie realizowane przez system spadków poprzecznych i podłużnych. Nawierzchnia jezdni: 2061 m² Pobocza: 497 m².
 
II.1.5) 
  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających 
 
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.31.40-2.
 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.
 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
 
III.1) WADIUM
 
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy ). 2. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Nadsański Bank Spółdzielczy Salowa Wola Nr 80 9430 1032 4000 0303 2000 0002 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Rynek 5 37-410 Ulanów w kancelarii pok. 10 lub zamieścić w osobnej kopercie - opisanej wadium dołączonej do oferty.
 
III.2) ZALICZKI
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
 
 
 
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych, w zakresie budowy dróg o wartości zadania 900 000,00 każda okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą go spełniać łącznie,
 
 
 
III.3.3) Potencjał techniczny
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
Zamawiający nie ustanawia szczegółu w tym warunku
 
 
 
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -że wykonawca dysponuje osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej,
 
 
 
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
 
wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadania aktualnej policy OC o wartości min 500 000,00 zł Jeżeli oferentem jest konsorcjum to polisa powinna być wystawiona na konsorcjum a nie np. lidera konsorcjum
 
 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
•oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
•opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
 
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
•opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
 
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
III.4.3.2)
•zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
 
 
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
 
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
 
•inne dokumenty
 
Dowodami, o których mowa powyżej są poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. (Referencje do przedstawionych robót)
 
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 90
2 - Gwarancja - 10
 
IV.2.2) 
  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:  
 
 
IV.3) ZMIANA UMOWY
 
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: 
 
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
 
Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki istotnej zmiany treści umowy: 1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, 2) zmiana materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie, 3) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 5 ust.1 umowy w związku z okolicznościami wymienionymi w ust.2 pkt 1,2 i 4 lit. e), przy czym w przypadkach określonych w ust.2 pkt 1 i 4 lit.e) - ustalenie zmiany wysokości wynagrodzenia nastąpi według cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy stanowiącego załącznik do niniejszej umowy, 4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego, b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, d) przerwy w dostawie prądu, wody, gazu, trwającej ponad 7 dni, e) konieczności zmiany ilości robót w stosunku do ilości określonych w przedmiarze robót, f) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego, g) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, i) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, j) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania, k) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, l) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, m) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia), n) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i niewypałów, o) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, p) wystąpienie odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i terenowych, 5) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót ( zmiana zakresu robót) na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt 1,2 i 4 niniejszego ustępu - i pod warunkiem, że Zamawiający nie zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom, 6) zmiana przedstawicieli stron - kierownika budowy, kierowników robót - w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja). 3. Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach: 1) - ad pkt 1) - zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, 2) - ad pkt 2 - zamiana na materiały . urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty, pod warunkiem nie zwiększania ceny; 3) - ad pkt. 3) - w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, 4) - ad pkt. 4): - lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego, - lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania, - lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych. - lit. d), g), h), j), l), m), n), p) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, - lit. f) - o czas proporcjonalny do zmniejszonego zakresu - lit. i), k) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań. - lit. o) - o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit.o).
 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ulanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul Rynek 5, 37-410 Ulanów.
 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Ulanów ul Rynek 5, 37-410 Ulanów.
 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wniosek współfinasowany w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem ,ulepszaniem lub rozbudowa wszelkich rodzajów małej infrastruktury , w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędności energii w ramach działania Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich objętego PROW na lata 201-2020.
 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:  tak
 
««« powrót
 
 


Interaktywna Polska